TYROLSKO: Kochací trasa v okolí St. Antonu

Převážně terénní
Převýšení (m)
1692

Tyrolsko: nádherná, netechnická trasa v okolí St. Antonu s výběhem ke Kuchenspitzu (3100) a jezerům Kartellspeicher a Verwallsee.

Trasa začíná v St. Antonu na vlakovém nádraží. Odtud následujeme turistické značení směr Jakobsweg. Podejdeme hlavní silnici podchodem, kde se odpojíte od trasy směr Jakobsweg a místo toho se vydáte doleva, stále po silnici stoupáním. Za nedlouho se silnice promění v stále dvouproudou, ale lesní cestu. Poté budete stále pokračovat až k přehradě Kartellspeicher (2050).

Cesta není nikterak technicky náročná, sice se na ní hodně nastoupá, ale stoupání je velmi pozvolné, nemělo by dělat problémy ani naprostým začátečníkům. Od přehrady pak dál po pravé straně vede menší a náročnější trail, po levé pokračuje dál široká cesta až k menší chatě před Kuchensputzem (3100), na rozcestí před ním se vydáte doprava po klesání zpět do protějšího údolí. Tam se napojíte na další značenou turistickou a cyklotrasu až doběhnete k Verwalsee (1500). Následně pokračujete stále dál podél jezera a řeky až do St. Antonu.