Petrovicko: Pohodová běžecká trasa krajem kamenů

Turistický region
Přírodní terén
Převýšení (m)
308

Terénní trasa krajem kamenů po lesních a lučních cestách s nádhernými výhledy a menhiry

Trasa začíná v malebné vesničce Petrovice u Sedlčan, která mnohokrát postoupila v soutěži Vesnice roku. Začněte na náměstí a odtud se vydejte po zelené směr fotbalové hřiště, kde silnice odbočuje a mění se v lesní cestu. Pokračujte po zelené lesem mírně do kopce, za nedlouho bude možnost odbočit mírně doprava a podívat se na místní menhiry, studánku a posezení, poté se vraťte cestou zpět a pokračujte po zelené. Doběhněte na rozcestí se žlutou, odtud si můžete vybrat kratší nebo delší variantu.

• Delší pokračuje po žluté do Vladyčína a odtamtud po červené na Dobrou Vodu.
  • Kratší u zástavby s pár domečky pokračuje po písečné cestě, na kterou se zelená napojuje na opačnou stranu – mírně do kopce doleva. Pokračujte stále po cestě, až doběhnete k dalšímu stavení – osada Dobrá voda, odtud už se napojíte na červenou zpět do Petrovic.

Delší varianta má přibližně 9 km, kratší 6,8 km.