Hedvábná stezka Pohora Svět outdooru Svět běhu Tulení pásy Pádler Festival OBZORY Expediční kamera SNOW FILM FEST Klub cestovatelů Praha a Brno

POSLEDNÍ DISKUSE

Tréninkové deníky a plány

Přidat nové téma


  • Tréninkový plán na 5 km za 25 min  (3)

    Ahoj, kdysi jsem trochu běhával, ale posledních deset let v podstatě vůbec.  Vytvořil jsem si jednoduchý plán na 5km. Běhám na pásu pondělí, středa, pátek, nastavený sklon 1°, rychlost 12km/h, začít na 1 minutě a každý den zvýšit dobu běhu o minutu, za 8 týdnů bych se měl dostat na 5km za 25 minut.  Předtím a potom rychlá chůze na rozehřátí a vychl

    Jarda 20. 08. 2017, 11:05:39

  • Tréninkový plán na půlmaraton pro mírně pokročilé běžce  (5)

    Ty intervaly se mají běžet všechny v jednom cyklu nebo třeba ty 2x1500m ráno a další intervaly třeba vecer?

    Michal 22. 07. 2017, 16:37:28

  • Čtyřtýdenní tréninkový program pro výkonnostního běžce na 10 km do 40 minut  (1)

    ...vynikající...Dík

    StandaKynčl 21. 07. 2017, 00:56:48

  • mobilní aplikace  (1)

    Dobrý den,

    jsem studentka Technické univerzity v Liberci a píši bakalářkou práci na téma mobilní aplikace, které jsou určeny na zaznamenávání pohybové aktivity. Ikdyž vím, že zde pravděpodobně není nikdo, kdo by byl z Technické univerzity, ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku. Není podstatný ani věk ani fakulta, jakou zvolíte. Zásadní pro m

    Veronika 31. 05. 2017, 12:11:08

  • Tréninkový plán na 5 km pro mírně pokročilé  (2)

    Ahoj, intenzitu zátěže (IZ) jsem rozdělil do 4 úrovní: 1 = nízká IZ - do 65% TF max, 2 = středně nízká IZ - 65-75% TF max, 3 = středně vysoká IZ - 75-85% TF max, 4 = vysoká IZ - 85-100% TF max

    TF = tepová frekvence

    Filip Peřinka 29. 05. 2017, 13:57:33

  • Tajemství hodnoty VO2 max  (11)

    Zkuste tento vzoreček, který vachází právě z Cooprova testu:

    VO2max = (22,351 * uběhnutá vzdálenost) – 11,288

    (vzdákenost v kilometrech)

    Filip Peřinka 14. 05. 2017, 19:57:02

  • Trénink na první půlmaraton podle coolrunnig.com  (6)

    ve fitku to je na nic....vybehni ven a behej co muzes

    Honza 08. 04. 2017, 16:37:15

  • Tréninkový plán na první maraton  (1)

    No, trochu bych polemizoval s tím, že by měl hobík co běhá pouze několik let dát "tréninkově" v 17.týdnu maraton a v 20.týdnu další maraton. který má k něčemu vypadat.

    Lubomír Palij 06. 02. 2017, 19:17:23

  • CÍL: Maraton v roce 2016 v čase 3:15 hodin – závod v Písku - výsledek  (3)

    Gratuluji Jirko.Čas není tak důležitý,cesta ano.Málokdy vše vyjde,tak jak má.25st. je dost a mírně přepálený začátek k tomu.Až vše vyjde,tak jak má,budete mile překvapen.Co mě taky Jirko napadlo,jestli jste na sebe nevytvořil zbytečný tlak?..Mějte se.

    Milan G. 10. 10. 2016, 17:08:36

  • CÍL: Ústecký 1/2Maraton v září v čase 2:15 hodin – srpen 2016  (1)

    Pěkně! Držím palce, ať to dobře běhá! :)

    Michaela 14. 08. 2016, 10:04:05

  • CÍL: Pražský Maraton v roce 2016 v čase 3:15 hodin – dubnová příprava  (6)

    Díky. Nějak mi to uniklo. Rozhodnutí běžet jako vodič ale nechápu...

    Venca 05. 06. 2016, 10:06:25

  • CÍL: Pražský Maraton v roce 2016 v čase 3:15 hodin - výsledek  (7)

    Máš pravdu Jirko, omlouvám se, nemyslel jsem to tak zle, spíš se mi líbil původní koncept sdílení tréninku s konkrétním cílem a mrzelo mě, že nedošel kýženého vyvrcholení.

    Tak jestli to na podzim dáš za 3:15 tak ti to odpustím :)

    A díky za to vodění, také jsem občas využíval vodiče a jejich práce si cením.

    Tom 29. 05. 2016, 20:25:33

  • Jak se běhalo před 35 lety - 4. část  (1)

    Opravdu moc zajímavé a inspirativní počtení. Díky

    Tom 23. 05. 2016, 22:48:09

  • Jak se na maratonskou přípravu Jiřího Maška dívá Jiří Šmiták?  (2)

    Vážená paní Pešková,

    Vaše zpráva mě nejen velice překvapila, že jste na mě našla kontakt, ale zároveň i potěšila a uklidnila. Po návratu domů jsem si totiž vyčítal, že jsem Vás všechny, tak dobré a přátelské "spolustolovníky", svými sportovními historkami obtěžoval.

    Přeji Vám hlavně hodně zdraví a pohody při sledování vašeho oblíbeného sportu hok

    Jiří Šmiták 19. 05. 2016, 10:35:35

  • stanovení tréninkových zón  (2)

    Ahoj, udělat si zátěžový test je moc dobré. Osobně bych doporučoval dlouhé běhy (více jak 15 km) absolvovat při tvé tepovce VT1 (jednou týdně) a hlavně držet rovnoměrné tempo bez zbytečného zrychlování. Tempové a intervalové běhy zase v hodnotě VT2 nebo VT3 podle toho, o jak dlouhé tempové úseky se jedná. Například při tréninku 12 x 400 metrů bych

    Jirka 29. 04. 2016, 08:00:04

  • Prosím o pomoc v začátku, trénink, boty,.....  (2)

    Ahoj, ja si koupil tyto http://www.fashionstore.cz/boty-nike-air-zoom-streak-5-1-2.html, ohledne behani behej jak se ti bude chtit :-D doporucuji ze zacatku treba 2-3x tydne. Ja kdyz jsem zacinal, tak jsem behal kazdej den cca 4-5 km a pak jsem behal obden 10 km. Precetl jsem si taky hodne clanku o behani kolikrat a kolik behat, ale nakonec jsem to

    Patrik 07. 04. 2016, 13:36:39

  • CÍL: Pražský Maraton v roce 2016 v čase 3:15 hodin – březnová příprava  (6)

    Souhlasím s tebou, proto říkám, že na trati tě může počkat cokoliv ... to je prostě maraton :-). Ale zkusím to.

    13. 03. 2016, 15:39:45

  • Lze se za tři měsíce proběhat k Beskydské 7?  (9)

    jestli nejsi úplná "lemra" tak bude B7 úplně v pohodě... nahoru chodit, dolů nebo po rovině trošku popoběhnout, zkus v rámci přípravy nějakou akci (50, 100 km) na "dálkových pochodech", třeba zrovna o víkendu "s trilobitem zimou nezimou" (nevím tedy jestli jsi z Prahy, abys to měl blízko). Ahoj.

    mapo 23. 02. 2016, 15:42:54

  • CÍL: Pražský Maraton v roce 2016 v čase 3:15 hodin – leden 2016  (1)

    Ahoj Jirko.

    Vypadá dobře, ten tvůj trénink. Já se bohužel musím stále obejít bez dráhy, nicméně kilometráž kolem 80 km týdně se mi daří držet a rozmanitost povrchů též. Lehce válčím s achilovkou, ale snad to nebude nic vážného. Zkouším běhat 2xtýdně delší běhy (23-25 Km), ve středu a o víkendu. Uvidíme, jestli to přinese ovoce :)

    Držím palce a bě

    Tomáš 10. 01. 2016, 11:33:26

  • Čtyřtýdenní tréninkový program pro výkonnostního běžce na 10 km do 50 minut  (1)

    Škoda, že chybí podrobné vysvětlivky

    Michal 26. 12. 2015, 20:32:29

  • CÍL: Pražský International Maraton v roce 2016 v čase 3:15 hodin  (3)

    Listopad za námi, jak se podařil plán? Já jsem věkem 52, a jdu do toho s Vámi. Pouze budu mít ještě v sezóně nějaké zavody v behu na lyžích ( Vasův běh ). Už čekám na prosincový plán . V jakém tempu máte dlouhý běh ? Díky. Hezký den.

    Jarda 01. 12. 2015, 06:18:54

  • Na půlmaraton bez plánu  (2)

    Ahoj Petře,

    MHR je maximální tepová frekvence (max. heart rate) a fartlek více zde: http://www.svetbehu.cz/bezecky-slovnik/17369-fartlek/

    Michaela 21. 10. 2015, 22:58:35

  • Tréninkový plán na 5km pod 20 min  (1)

    -Zdvořilá prosba, dovolil bych si požadat pana P.Baběráda o možnost shlednutí některých treninkovych deniku byval.běžce M.Zoubka,s kterym jsem v letech 79-84 sparing.běhal ,prosim o odpov.na tonda.vavra@gmail.com děkuji P.S. rad bych si vzpomněl na některe dulež.běžecke prvky z běžec.trenink.pana J.Šramka

    Antonin Vavra 09. 09. 2015, 09:38:43

  • Čekání až přijde Beskydská sedmička aneb nazdárci jsou na porážku  (1)

    No proste pripravu jsme zvladli jak se patri :)

    mates 01. 09. 2015, 23:30:06

  • Tréninkový plán na půlmaraton na cílový čas 1:50 podle Hal Higdona  (4)

    Odpovím na uvedený mail.

    Jiří Šmiták 28. 08. 2015, 17:56:37

  • žádost  (3)

    U mě je to možna něčím podobne,ale věkově jsem jinde a mam za sebou 20letou pauzu a nyni již 4roky treninku,jen možná metodickou -e rady co a jak dělat lepe,jinak a zda mohu docilit těchto času, s pozdravem a diky A

    Antonin Vavra 28. 08. 2015, 08:13:57

  • Tréninkový plán na 10 km pro pokročilé  (2)
    Myšleno je to s pauzou, tedy bez výklusu. Můžete jít nebo jenom stát. Samozřejmě, že pokud vám vyhoduje spíše výklus, tak si ho dát můžete, doporučuji ale opravdu pomalý...
    Michaela 07. 07. 2015, 15:33:19


Sem vložte diskusní příspěvek.



 
 +   = 
*napište slovy, kolik je pět plus pět
 
* - antispamový filtr není vyžadován u registrovaných přispěvatelů