Hedvábná stezka Pohora Svět outdooru Svět běhu Tulení pásy Pádler Festival OBZORY Expediční kamera SNOW FILM FEST Klub cestovatelů Praha a Brno

POSLEDNÍ DISKUSE

Tréninkové deníky a plány

Tréninkový plán na půlmaraton pro mírně pokročilé běžce



Runner
Runner

Ahoj.. všechno super, jen jak dlouhý by měly být pauzy u těch intervalů?

16. 03. 2017, 09:05:48
Filip Peřinka
Filip Peřinka

Ahoj, zpravidla by odpočinek měl trvat tak dlouho, než dojde k obnovení části energetických rezerv. Měl by jsi být schopen běžet každý interval v relativně stejném tempu, respektive podobný čas úseku. Existuje aktivní odpočinek, kdy mezi intervaly provádíš mezichůzi nebo velmi volné vyběhání. Délka se pohybuje cca okolo 400 m, ale může být i delší. Záleží na výkonnostní úrovni. Nebo statický odpočinek v délce přibližně 2-4 min, kdy jen ležíš a dýcháš :) Doporučuji spíše aktivní odpočinek, ale na druhou stranu chápu, že někdy jsou intervaly, tak náročné, že jsi rád, že ležíš :).

17. 03. 2017, 19:43:55
Pavel
Pavel

Když je uvedeno 4x1500 a 4x400 IZ=4 v jednom dni, vztahuje se IZ na oboje intervaly?

18. 05. 2017, 10:48:38
Filip Peřinka
Filip Peřinka

Ano IZ se vztahuje na oba dva motivy. Ale je též možné intervaly 1500 m běžet IZ 3 a čtyřstovky pak IZ 4. Jde o to, jak na tom jsi fyzicky, jak máš natrénovano apod.

23. 05. 2017, 22:20:08
Michal
Michal

Ty intervaly se mají běžet všechny v jednom cyklu nebo třeba ty 2x1500m ráno a další intervaly třeba vecer?

22. 07. 2017, 16:37:28
RunGO
RunGO

Ahoj,díky za super článek a TP! Mohu se zeptat, na jaký zaběhnutý čas tento plán cílí?

07. 09. 2017, 09:14:00


Sem vložte diskusní příspěvek.


 
 +   = 
*napište slovy, kolik je pět plus pět
 
* - antispamový filtr není vyžadován u registrovaných přispěvatelů
 

RSS této diskuze