Hedvábná stezka Pohora Svět outdooru Svět běhu Tulení pásy Pádler Festival OBZORY Expediční kamera SNOW FILM FEST Klub cestovatelů Praha a Brno

POSLEDNÍ DISKUSE

Tréninkové tipy

Běhání na páse - špičkový triatlonista Petr Vabroušek radí, jak na to



Do fitcentra na běhací pás by se mi nechtělo, ale pořídil jsem si ho domů - není to až zas tak drahá věc - a tréninkové možnosti mi výrazně vzrostly. Jednoznačně tím ušetřím spoustu času, kterého pořádné běhání zabere dost. Při rozklusání na páse v pohodě vyřídím i nějaké ty pracovní věci, můžu se bavit s partnerkou nebo s dětma, můžu jít běhat kdykoliv (třeba v noci ve sněhu a náledí se špatně běhají úseky nebo několikakilometrové dlouhé kopce v Praze).

Běh v přírodě je pochopitelně mnohem příjemnější, ale díky běhátku můžu tréninku věnovat tak o dvě hodiny týdně navíc, které bych jinak nenašel.

10. 12. 2015, 16:37:32
Radek
Radek

Běžecký trenažér je pro mě naprosto nepřijatelný! Běh je venkovní sport a jako takový pak člověka zoceluje po všech stránkách. Běhat na pásu opravdu není nic pro mě. Nejsem přece robot. Nechápu ty běžce, kteří takto trénují pravidelně. Vždyť zavřít se mezi čtyři stěny do vydýchaného prostoru a přehřívat se během na malém pásu, to nepřináší nic dobrého. Pouze si zhoršíme techniku běhu, "vůbec" si neokysličíme tělo, dehydrujeme se a přehříváme se. Pak, když vyjdeme po tréninku ven do zimy, je obrovská pravděpodobnost, že budeme druhý den nachlazení.

11. 12. 2015, 14:31:30

Ahoj Radku,

souhlas s okysličováním, pokud si ale člověk nechá chytře cirkulovat vzduch, pak se toto dá vynahradit, ale nemůže se to nikdy vyrovnat venkovní aktivitě, to souhlasím.

Co se týká nachlazení, tak z vlastní zkušenosti vím, že to rozhodně nezáleží na tom, jesli běháme, plaveme nebo děláme jakoukoliv jinou aktivitu uvnitř či venku. Stejně velká pravděpodobnost nachlazení čeká i na človeka, který běhal venku v létě nebo v zimě. Po tréninku je člověk vždy oslaben, proto by se mělo dodržovat pravidlo nechodit po zátěži do míst, kde je více lidí (především MHD apod.) min. 2 - 3 hodiny, přdejde se tak zbytečnému onemocnění.

Běhu zdar!

12. 12. 2015, 01:29:25
Viliam
Viliam

Ne kazdy trenuje na maraton. Ja osobne doporučujem trénink na bezeckem pásu za účelem zlepšení držení celého těla jelikoz sa vlastne nepohybujete vpred ale jenom udržujete postúru. Obdobně múžete použit švihadlo.. Hlavne to nepřepálit. HR MAX 70%

12. 09. 2017, 09:33:10
Viliam
Viliam

wilhelmtel@seznam.cz

12. 09. 2017, 09:36:11
jato
jato

I když spousta lidí bude zásadně proti, běžící pásy budou stále populárnější. Nikdo s tím nic nenadělá.

13. 09. 2017, 17:52:16


Sem vložte diskusní příspěvek.


 
 +   = 
*napište slovy, kolik je pět plus pět
 
* - antispamový filtr není vyžadován u registrovaných přispěvatelů
 

RSS této diskuze

ZAJÍMAVÉ VYBAVENÍ