Hedvábná stezka Pohora Svět outdooru Svět běhu Tulení pásy Pádler Festival OBZORY Expediční kamera SNOW FILM FEST Klub cestovatelů Praha a Brno

POSLEDNÍ DISKUSE

Tréninkové tipy

Trénujte podle svého biorytmu



hans
hans

autor se malinko myli. mozna popsany biorytmus u nej funguje. ja to mam krome vstavani v sest rano presne opacne. vcetne rocniho rytmu, kdy se naopak tvrdi, ze vykonnostnim vrcholem byva u lidi cas kolem narozeni. dennich profilu je zhruba sest s ruznymi casy narustu a propadu vykonnosti. nekdy si staci poznamenat doby, kdy jsme plni energie a kdy padame na hubu...

26. 10. 2017, 09:49:50
Jirka
Jirka

Ahoj Hansi, pokud jsi správně četl, tak jsem uvedl, že u každého to může být jinak, ale všeobecně to u každého funguje přibližně stejně. Článek měl obecný charakter, přesto děkuji za tvůj názor. Jirka M.

30. 10. 2017, 12:02:36

Ahoj Jirko, to je zajímavé a hned mě napadá jedna otázka. Když budu trénovat v poklesech, kdy budu muset vynakládat vyšší úsilí, bude to mít pak větší pozitivní efekt na moji výkonnost? Nebo se mi tím změní biorytmus?

Díky, Míša

06. 11. 2017, 08:30:51
Jirka
Jirka

Ahoj Míšo, mezi trenéry a sportovci platilo a myslím, že i stále platí takové nepsané pravidlo. Pokud se cítíš drobně unaven a trénuješ zvýšeným úsilím, tak vlastně do sebe vstřebáš nejvíce z tréninkové dávky a projeví se to postupně pozitivně. Je to hodně obecné (musí se dodržovat některé podmínky), ale u spoustu lidí platné. Ke změně biorytmu v tomhle případě nedojde. To většinou dochází i běžců, kteří pracují na směny včetně noční. Tam se musí trénovat poněkud jinak a ne podle biorytmu. To je ale na jiný článek. Jirka

06. 11. 2017, 12:23:43


Sem vložte diskusní příspěvek.


 
 +   = 
*napište slovy, kolik je pět plus pět
 
* - antispamový filtr není vyžadován u registrovaných přispěvatelů
 

RSS této diskuze

ZAJÍMAVÉ VYBAVENÍ