Hedvábná stezka Pohora Svět outdooru Svět běhu Tulení pásy Pádler Festival OBZORY Expediční kamera SNOW FILM FEST Klub cestovatelů Praha a Brno

POSLEDNÍ DISKUSE

Výživa

Přidat nové téma


  • Trojice zelených superpotravin a jejich význam ve výživě běžců  (1)

    Mám zkušenosti s Ječmenem jako s iontovým nápojem, jsem bývalý výkonnostní sportovec, piji nápoj 12 let v dávce 1 - 3 polévkové lžice denně a jím Chlorellu v dávce 40 - 60 tbl denně. Pokud chcete efektivně využít zelené potraviny, je nezbytné si vybrat co nejčerstvější, chlorofyl s rostoucí dobou od sklizně degraduje na rozpadové produkty, které js

    Mgr. Martin Ronge 08. 05. 2017, 09:27:01

  • Jak tělo navyknout na efektivní spalování tuků?  (2)

    Proč běháte na lačno? Z jakého důvodu? Bud máte komplexně špatně nastavené stravování nebo jste to jednoduše přepálila. Pila jste aspon vodu?  Mám sestru a jak mám zkušenosti s ženami, chtějí povětšinou shodit tuky, ovšem absolutně nerespektují zásady "přírody" a pak se diví, že vše co dělají je bez efektu a nakonec vypadají hůře, protože např. ztr

    Honza 07. 03. 2017, 12:44:48

  • Běh a alkohol  (1)

    Zdravím,

    možná to špatně chápu ale zdá se mi, že máte v článku chybu. Píšete:

    2 jednotek pro muže, do 1 jednotky pro ženy, přičemž jednou jednotkou rozumíme 10 g etanolu. Obsah etanolu je v alkoholových nápojích značně odlišný. Půllitrové dvanáctistupňové pivo obsahuje přibližně 10 g etanolu (2 jednotky).

    tzn. že pokud je 1 jednotka 10 gramů,

    Martin 07. 12. 2016, 15:44:43

  • Běžecká strava aneb co jíst před, během a po běžeckém tréninku  (2)

    mineralizace včetně magnezia je velice důležitá, to by mělo být v citrátové formě aby se dobře vstřebávalo. Na Prague Park Race se prezentovala nová italská firma v oranžových obalech  Namedsport, koupila jsem si na zkoušku Hydra Fit a 4Fuel a jsem nadšená oba jsou super.

    Jana 23. 11. 2016, 16:00:11

  • Jak přejít na vegetariánskou stravu při sportovní zátěži  (1)

    mléčné výrobky - nejlépe vajička??

    mapo 02. 11. 2016, 10:01:50

  • Čím se ráno nastartovat aneb tipy na běžeckou snídani  (1)

    Asi jsem chodil do stejného kulinářského institutu jako M a D....

    Ňufa 19. 09. 2016, 19:29:33

  • Prospěšnost energetických a iontových nápojů  (4)

    Ja doporucuji ze sve zkusenosti tento iontovy napoj https://eshop.endurancelab.cz/ostatni-zbozi/enervit-enervitene-sport-energeticky-napoj-500g.html . Hodne me pomaha pred behem a pri behu. jednak s vytrvalosti a take jiz nemam krece jako v minulosti.

    Pavel 04. 08. 2016, 19:05:47

  • Jak se správně stravovat, když běhám 4x - 5x týdně? Přinášíme návrh jídelníčku pro ženy  (5)

    toho masa je strasne vela, chybaju mi tam strukoviny, rozne semienka a rozne obiloviny, viac zeleniny a ovocia... miesto peciva alebo cestovin si radsej spravim zeleninovy salat bohato posypany roznymi semienkami a zaliaty olivovym olejom, mam pocit ze mi to doda viac energie nez pecivo. nie som teda odbornik ale mne by taka strava nevyhovovala.

    Smea 12. 07. 2016, 10:11:39

  • Není cukr jako cukr. Jaká kombinace sacharidů zajistí výkon?  (3)

    slusne nafrnenej kre-duchodce. Vsechno prekonal, vyhral.. cas odejit mistre!

    Miky Brozik 07. 04. 2016, 09:59:28

  • Správné stravování před závodem  (1)

    co je na obrázku to oranžový- myslím ty krychličky? :D to není pomeranč ne?

    jakub 23. 03. 2016, 11:25:52

  • Jde vegetariánství a sport dohromady?  (4)

    Ahoj Pavle,

    přejeme umístění na bedně namísto svěrací kazajky:-) Petra

    Petra 23. 02. 2016, 00:27:34

  • Základy stravy rekreačního běžce  (1)

    Když vyběhnu ráno,tak kromě vody,či minerálky nikdy,opravdu nikdy nemůžu vynechat kafe,v dževě překapaný kafe...pak se běží luxus :-)

    Petr 30. 01. 2016, 19:51:55

  • TOP tipy na ideální jídla pro vytrvalostní běžce  (1)

    Pěkný článek, děkuji. Jde vlastně všechno o superpotraviny. Ještě bych tam zařadil čerstvé borůvky, které jsou také nutričně hodnotné, ale je fakt, že se tak často nejí.

    Mandlové i arašidové máslo jsou skvělé namazané na opečeném toustu a na to kolečka banánu. Jako svačinka 1,5 hod před závodem nebo delším tréninkem je super. Pozor, hodně lidí je

    Petr B 23. 10. 2015, 15:17:58

  • Syrovátka - doplněk ke zdravému a vyváženému jídelníčku a přiměřené fyzické zátěži  (3)
    Použijete –li mléko nízkotučné, sklenici cca 200 ml, dodáte tělu 72 kcal/300 kj, použijete-li mléko polotučné – 1,5% tuku, dodáte tělu 91 kcal/380 kj. Mezi nízkotučným a polotučným mlékem není tak velký rozdíl, poznat je to především na chuti.Použijete-li mléko plnotučné, dodáte tělu 360 kcal/568 kj. Obsah sklenice polotučného mléka odpovídá energe
    blanka 21. 05. 2015, 10:08:27

  • Plnohodnotná běžecká snídaně - jak ji zpestřit?  (1)
    Dneska jsem si svou klasickou běžeckou snídani (rýžová kaše doplněná ovocem a různými semínky a samozřejmě kakaem, aby to připomínalo čokoládu ;) ) osladil lžičkou melasy a dostalo to super chuť! Doporučuju
    Alex 17. 02. 2015, 20:10:55

  • Dotazník na obeznámenost s hummusem.  (0)
    01. 01. 1970, 01:00:00

  • Vitamíny a minerály jako doplňky stravy  (0)
    01. 01. 1970, 01:00:00


Sem vložte diskusní příspěvek.



 
 +   = 
*napište slovy, kolik je pět plus pět
 
* - antispamový filtr není vyžadován u registrovaných přispěvatelů