Hedvábná stezka Pohora Svět outdooru Svět běhu Tulení pásy Pádler Festival OBZORY Expediční kamera SNOW FILM FEST Klub cestovatelů Praha a Brno
HedvabnaStezka.cz Pohora.cz SvetOutdooru.cz SvetBehu.cz TuleniPasy.cz Festival OBZORY Pádler.cz Expediční kamera SNOW Film fest Klub cestovatelů Praha/Brno

POSLEDNÍ DISKUSE

Posilování


Posilování břišních svalů: základem je zpevnit střed těla

Posilování břišních svalů: základem je zpevnit střed těla

Cviky zaměřené na posílení břicha jsou ty nejpopulárnější. Každý, kdo posiluje tělo, chce v první řadě posílit břišní svaly. Skupinových lekcí s názvem břišní pekáč a six pack najdeme ve fitness centrech nepočítaně.  Zároveň se ale v poslední době objevují názory, články či vědecké výzkumy, že posilovat břicho není jen tak.

Může vrána nebo kočka zlepšit vaše běžecké výkony?

Může vrána nebo kočka zlepšit vaše běžecké výkony?

Může! Ale neberte si je s sebou na trénink na vodítku nebo v klícce. I když věřím, že přítomnost zvířecího parťáka by vás také dokázala povzbudit k lepším výsledkům, jistější bude, když do své běžecké přípravy zařadíte pravidelné cvičení jógy, v níž se takto označují dvě ze cvičebních pozic (asán).

Posilovna a běhání

Posilovna a běhání

Běhání pomáhá zlepšovat kondici i zdraví. K tomu, aby běhání skutečně jen pomáhalo je ale potřeba, aby takový běžec měl optimální držení těla, správný stereotyp běhu a zpevněné svalstvo celého trupu. Jak toho docílit?

Návrat k běhání po porodu - posilování břišních svalů

Návrat k běhání po porodu - posilování břišních svalů

Pokud patříte mezi aktivní běžkyně a zároveň novopečené matky, jistě vás bude zajímat, jak co nejefektivněji posílit svoje břišní svaly a navrátit povolené břicho po porodu do původního stavu. Obecně platí, že se nic nemá uspěchat a se vším začít pěkně pozvolna...

Návrat k běhání po porodu – Posilování pánevního dna

Návrat k běhání po porodu – Posilování pánevního dna

Zpevněné pánevní dno je neodmyslitelnou součástí každého běžce a bez jeho správné funkce se běhání může stát nepříjemnou činností. Zatímco muži s touto oblastí problémy nemívají často, ženy naopak jsou k oslabení svalů pánevního dna mnohem náchylnější a nejohroženější skupinou jsou ženy po porodu, či v přechodu. Pokud právě tomuto problému čelíte, či jste se stala novopečenou matkou, tak hurá na posilování, poradím vám jak na to.

Do posilky? Proč, vždyť pravidelně běhám

Do posilky? Proč, vždyť pravidelně běhám

Proč je posilování pro běžce důležité? Když běh není vyloženě silový sport? Odpověď je snadná. Pokud chcete být pevní a mít tělo pod kontrolou tak, aby zvládalo vytrvalost, rychlost, pravidelný běh, měli byste být silní. Do komplexní běžecké přípravy je nutné zařadit posilování.