Hedvábná stezka Pohora Svět outdooru Svět běhu Tulení pásy Pádler Festival OBZORY Expediční kamera SNOW FILM FEST Klub cestovatelů Praha a Brno

POSLEDNÍ DISKUSE

Tréninkové plány

Najdi si tréninkový plán pro svůj cíl:

Tréninkové plány na 5 km

Tréninkové plány na 10 km

Tréninkové plány na půlmaraton

Tréninkové plány na maraton

 

Pokud bys raději něco delšího:

Tréninkové tipy pro zvládnutí ultramaratonu

 

Nebo kopcovitějšího:

Tréninkové tipy pro zvládnutí horských běhu / skyrunning

 

 





Trénink na (půl)maraton s Milošem Škorpilem - neběhejte každý trénink naplno, je to kontraproduktivní

Trénink na (půl)maraton s Milošem Škorpilem - neběhejte každý trénink naplno, je to kontraproduktivní

Běháte už nějakou dobu a rádi byste si vyzkoušeli závody delší než 10 km? Ultramaratonec a trenér běhu Miloš Škorpil radí, jak se připravit na distance půlmaraton nebo maraton!

Tréninkový plán na půlmaraton pro mírně pokročilé běžce

Tréninkový plán na půlmaraton pro mírně pokročilé běžce

Půlmaraton je velmi oblíbená vzdálenost mnoha běžců a běžkyň. Trénink ale určitě nepodceňujte, na tuto vzdálenost je již mnohem více potřeba trénovat vytrvalost, ale stále je třeba zařadit i trénink rychlosti.

Běhání v terénu – běh do kopce

Běhání v terénu – běh do kopce

/SERIÁL PRO ZAČÁTEČNÍKY/ V dnešním díle „běhání v kopcích“ si povíme konkrétně o tom, jak správně a hlavně efektivně zdolávat kopce. Ty jsou pro každého běžce určitě noční můrou, přitom stačí opravdu málo a stanou se vyhledávanou disciplínou a závody v kopcovitém terénu budou patřit mezi ty vaše nejoblíbenější.

Jiří Šmiták: Závěrečná příprava Aleny Krchákové na maraton

Jiří Šmiták: Závěrečná příprava Aleny Krchákové na maraton

Veteránka Alena Krcháková dosahuje už několik let na vytrvalostních tratích kvalitních výkonů, které jí mohou některé i mnohem mladší soupeřky jen závidět. Přečtěte si o její přípravě na maraton ve Vídni pod vedením trenéra Jiřího Šmitáka.

CÍL: Pražský Maraton v roce 2016 v čase 3:15 hodin – březnová příprava

CÍL: Pražský Maraton v roce 2016 v čase 3:15 hodin – březnová příprava

Redaktor SvetBehu.cz, Jiří Mašek, se rozhodl zaběhnout Pražský maraton v osobním rekordu. My budeme u toho a každý měsíc přinášet jeho výsledky a plány na měsíc další. Chcete maraton také běžet, inspirujte se jeho radami a překonávejte společně své limity!

Čtyřtýdenní tréninkový program pro kondiční běžce na maraton do 4:15 hod

Chcete se dostat do dobré kondice a běhat maraton za 4 hodiny a 15 minut? Tréninkový plán o 4 týdnech je ideální přípravou.