Hedvábná stezka Pohora Svět outdooru Svět běhu Tulení pásy Pádler Festival OBZORY Expediční kamera SNOW FILM FEST Klub cestovatelů Praha a Brno
HedvabnaStezka.cz Pohora.cz SvetOutdooru.cz SvetBehu.cz TuleniPasy.cz Pádler.cz Festival OBZORY Expediční kamera SNOW Film fest Klub cestovatelů Praha/Brno

POSLEDNÍ DISKUSE

Ženy a běh


ŽENY V BĚHU: Jak zůstat i při běhání v bezpečí - několik tipů pro vlastní bezpečnost

ŽENY V BĚHU: Jak zůstat i při běhání v bezpečí - několik tipů pro vlastní bezpečnost

S pěkným počasím vyráží do terénu i spousta žen-běžkyň. Aby ne – vždyť večerní teplé počasí přímo láká k aktivnímu pobytu v přírodě. V souvislosti s tím jsme se v naší škole sebeobrany setkali s množstvím případů, kdy byly osamělé běžkyně terčem obtěžování nejrůznějších úchylů.

Běhání s kočárkem - jak vybrat kočárek, technika a zkušenosti

Běhání s kočárkem - jak vybrat kočárek, technika a zkušenosti

Narození dítěte neznamená konec aktivního života, naopak. I s malým miminkem se dá vyrazit do přírody a může to být příjemným zpestřením pro všechny členy rodiny. Běžecké kočárky už dneska jsou běžně k dostání.

Karitraa Urban Training - nadupaný trénink pro silné ženy!

Karitraa Urban Training - nadupaný trénink pro silné ženy!

Náročný trénink, který vás prověří po fyzické stránce a na kterém se rozhodně nebudete nudit. Posílíte snad všechny svaly v těle, proběhnete se, nikdo vám nic neodpustí. Takový byl Karitraa Urban trénink na Praze 5.

Jak se správně stravovat, když běhám 4x - 5x týdně? Přinášíme návrh jídelníčku pro ženy

Jak se správně stravovat, když běhám 4x - 5x týdně? Přinášíme návrh jídelníčku pro ženy

Základním kamenem pro běžce dlouhých tratí a cestou k dalšímu zlepšení, když pomineme samotný trénink, je bez diskuzí strava, pitný režim a regenerace. Důležité je adekvátní množství energie, makronutrientů, vitamínů a minerálů.

Co to je jarní únava a jak se jí bránit?

Co to je jarní únava a jak se jí bránit?

Pocit únavy je známý každému z nás. Přibližně 10 - 30 % lidí z různých částí světa si stěžuje na stálou únavu a vyčerpanost. Průzkumy ukazují, že v dětském věku se únava vyskytuje minimálně. V dospělosti potom daleko více postihuje ženy než muže.

Na co jedou běžkyně?

Na co jedou běžkyně?

Rozhodneme-li se běhat delší tratě, měly by být v našem jídelníčku daleko více proti neběžecké populaci zastoupeny sacharidy. Řeč tu nebude o dortíkách, ale o polysacharidech, které jsou představovány bramborami, rýží, těstovinami, cereáliemi, případně celozrnným pečivem.