POSLEDNÍ DISKUSE

Tréninkové deníky a plány

Přidat nové téma


  • Tréninkový plán na 5km pod 20 min  (6)

    Ahoj Filipe. Díky za tvůj dotaz. Doporučoval bych být trpělivý. Plán by tě měl ukázat cestu, ale nikdy nebude garancí, že i pokud ho přesně dodržíš, tak docílíš stanoveného cíle. Zkus celý plán dodržovat (jednotlivé úkoly), ale co se časů týče, tak během jen to, co zvládneš. Například píšeš, že jsi zvládl 800 metrů v čase 3:05 jen 750 metrů, Zkus t

    Jirka 06. 07. 2018, 12:58:45

  • Čtyřtýdenní tréninkový program pro výkonnostního běžce na 10 km do 40 minut  (5)

    Dobrý den, děkujeme za názory, tento tréninkový plán je stavěný pro výkonnostní běžce, tedy nikoliv začínající hobby běžce, ale ty, kteří již mají naběháno a zkušenosti s intervaly a tempovým tréninkem buďto z nižších časů na této vzdálenosti nebo nižších vzdáleností. Začínající běžci by se rozhodně neměli pokoušet o trénink na 10 km v tomto čase,

    Jitka, SvětBěhu.cz 06. 07. 2018, 11:58:49

  • Upřímná zpověď z prvního běhu aneb zrození běžkyně  (5)

    Ahoj Kateřino,mé běžecké začátky se datují do dob, kdy na někoho kdo běhá, se ostatní dívali jako na blázna a náznak mobilního telefonu, natož chytrého existoval možná v románech pana Vernea. Uběhlo několik desítek let a z běhání se stal fenomén spojený se spoustou teorie o běžeckém stylu, způsobu tréninku, běžecké výživě, měřících zařízeních ve fo

    Martin 22. 04. 2018, 00:06:08

  • Trénink na první půlmaraton podle coolrunnig.com  (7)

    Dobrý den.

    Chtěla bych uběhnout svůj první půlmaraton - v Ústí nad Labem. Letos mi bude 55 let. Neběhám. Jak se připravit? Mám velké pochybnosti, jestli bych to zvládla, ale touha splnit si sen je veliká.

    Majka 25. 02. 2018, 17:02:19

  • Jiří Šmiták: Závěrečná příprava Aleny Krchákové na maraton   (1)

    Dobrý den. Zajímala by mne strava v den maratonu a poslední tři dny před ním.

    Jan Hajek 05. 01. 2018, 14:58:25

  • Tréninkový plán na 5 km pro mírně pokročilé  (3)

    Já si myslím, žetakovéto obecné tréninkové plány jsou k ničemu.

    Každý člověk je originál a každému funguje něco jiného.

    Já trénuji 1x - 2x týdně a každým tréninkem se znatelně zlepšuju.

    Kdybych trénoval podle tohoto návodu, tak jsem přetrénovaný po prvním týdnu.

    Obzvláště u běhu je důležité běhat, tak aby mě to bavilo a motivoval jsem sám sebe

    Petr Zítka 12. 11. 2017, 22:20:14

  • Tréninkový plán na půlmaraton pro mírně pokročilé běžce  (6)

    Ahoj,díky za super článek a TP! Mohu se zeptat, na jaký zaběhnutý čas tento plán cílí?

    RunGO 07. 09. 2017, 09:14:00

  • Tréninkový plán na 5 km za 25 min  (5)

    Ahoj Jirko,

    díky za odpověď. Teď už to prokládám i běháním venku. Na pásu mám daleko silnější vůli. I když mám pocit, že už to nemůžu udýchat a v přírodě bych už zvolnil, tak na pásu "zatnu zuby" a dám to.

    Navíc mám pás doma a vlézt na něho je daleko jednodušší než příroda, ale je mi jasné, že venku je to lepši.

    Jarda

    Jarda 26. 08. 2017, 19:09:00

  • mobilní aplikace  (1)

    Dobrý den,

    jsem studentka Technické univerzity v Liberci a píši bakalářkou práci na téma mobilní aplikace, které jsou určeny na zaznamenávání pohybové aktivity. Ikdyž vím, že zde pravděpodobně není nikdo, kdo by byl z Technické univerzity, ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku. Není podstatný ani věk ani fakulta, jakou zvolíte. Zásadní pro m

    Veronika 31. 05. 2017, 12:11:08

  • Tajemství hodnoty VO2 max  (11)

    Zkuste tento vzoreček, který vachází právě z Cooprova testu:

    VO2max = (22,351 * uběhnutá vzdálenost) – 11,288

    (vzdákenost v kilometrech)

    Filip Peřinka 14. 05. 2017, 19:57:02

  • Tréninkový plán na první maraton  (1)

    No, trochu bych polemizoval s tím, že by měl hobík co běhá pouze několik let dát "tréninkově" v 17.týdnu maraton a v 20.týdnu další maraton. který má k něčemu vypadat.

    Lubomír Palij 06. 02. 2017, 19:17:23

  • CÍL: Maraton v roce 2016 v čase 3:15 hodin – závod v Písku - výsledek  (3)

    Gratuluji Jirko.Čas není tak důležitý,cesta ano.Málokdy vše vyjde,tak jak má.25st. je dost a mírně přepálený začátek k tomu.Až vše vyjde,tak jak má,budete mile překvapen.Co mě taky Jirko napadlo,jestli jste na sebe nevytvořil zbytečný tlak?..Mějte se.

    Milan G. 10. 10. 2016, 17:08:36

  • CÍL: Ústecký 1/2Maraton v září v čase 2:15 hodin – srpen 2016  (1)

    Pěkně! Držím palce, ať to dobře běhá! :)

    Michaela 14. 08. 2016, 10:04:05

  • CÍL: Pražský Maraton v roce 2016 v čase 3:15 hodin – dubnová příprava  (6)

    Díky. Nějak mi to uniklo. Rozhodnutí běžet jako vodič ale nechápu...

    Venca 05. 06. 2016, 10:06:25

  • CÍL: Pražský Maraton v roce 2016 v čase 3:15 hodin - výsledek  (7)

    Máš pravdu Jirko, omlouvám se, nemyslel jsem to tak zle, spíš se mi líbil původní koncept sdílení tréninku s konkrétním cílem a mrzelo mě, že nedošel kýženého vyvrcholení.

    Tak jestli to na podzim dáš za 3:15 tak ti to odpustím :)

    A díky za to vodění, také jsem občas využíval vodiče a jejich práce si cením.

    Tom 29. 05. 2016, 20:25:33

  • Jak se běhalo před 35 lety - 4. část  (1)

    Opravdu moc zajímavé a inspirativní počtení. Díky

    Tom 23. 05. 2016, 22:48:09

  • Jak se na maratonskou přípravu Jiřího Maška dívá Jiří Šmiták?  (2)

    Vážená paní Pešková,

    Vaše zpráva mě nejen velice překvapila, že jste na mě našla kontakt, ale zároveň i potěšila a uklidnila. Po návratu domů jsem si totiž vyčítal, že jsem Vás všechny, tak dobré a přátelské "spolustolovníky", svými sportovními historkami obtěžoval.

    Přeji Vám hlavně hodně zdraví a pohody při sledování vašeho oblíbeného sportu hok

    Jiří Šmiták 19. 05. 2016, 10:35:35

  • stanovení tréninkových zón  (2)

    Ahoj, udělat si zátěžový test je moc dobré. Osobně bych doporučoval dlouhé běhy (více jak 15 km) absolvovat při tvé tepovce VT1 (jednou týdně) a hlavně držet rovnoměrné tempo bez zbytečného zrychlování. Tempové a intervalové běhy zase v hodnotě VT2 nebo VT3 podle toho, o jak dlouhé tempové úseky se jedná. Například při tréninku 12 x 400 metrů bych

    Jirka 29. 04. 2016, 08:00:04

  • Prosím o pomoc v začátku, trénink, boty,.....  (2)

    Ahoj, ja si koupil tyto http://www.fashionstore.cz/boty-nike-air-zoom-streak-5-1-2.html, ohledne behani behej jak se ti bude chtit :-D doporucuji ze zacatku treba 2-3x tydne. Ja kdyz jsem zacinal, tak jsem behal kazdej den cca 4-5 km a pak jsem behal obden 10 km. Precetl jsem si taky hodne clanku o behani kolikrat a kolik behat, ale nakonec jsem to

    Patrik 07. 04. 2016, 13:36:39

  • CÍL: Pražský Maraton v roce 2016 v čase 3:15 hodin – březnová příprava  (6)

    Souhlasím s tebou, proto říkám, že na trati tě může počkat cokoliv ... to je prostě maraton :-). Ale zkusím to.

    13. 03. 2016, 15:39:45

  • Lze se za tři měsíce proběhat k Beskydské 7?  (9)

    jestli nejsi úplná "lemra" tak bude B7 úplně v pohodě... nahoru chodit, dolů nebo po rovině trošku popoběhnout, zkus v rámci přípravy nějakou akci (50, 100 km) na "dálkových pochodech", třeba zrovna o víkendu "s trilobitem zimou nezimou" (nevím tedy jestli jsi z Prahy, abys to měl blízko). Ahoj.

    mapo 23. 02. 2016, 15:42:54

  • CÍL: Pražský Maraton v roce 2016 v čase 3:15 hodin – leden 2016  (1)

    Ahoj Jirko.

    Vypadá dobře, ten tvůj trénink. Já se bohužel musím stále obejít bez dráhy, nicméně kilometráž kolem 80 km týdně se mi daří držet a rozmanitost povrchů též. Lehce válčím s achilovkou, ale snad to nebude nic vážného. Zkouším běhat 2xtýdně delší běhy (23-25 Km), ve středu a o víkendu. Uvidíme, jestli to přinese ovoce :)

    Držím palce a bě

    Tomáš 10. 01. 2016, 11:33:26

  • Čtyřtýdenní tréninkový program pro výkonnostního běžce na 10 km do 50 minut  (1)

    Škoda, že chybí podrobné vysvětlivky

    Michal 26. 12. 2015, 20:32:29

  • CÍL: Pražský International Maraton v roce 2016 v čase 3:15 hodin  (3)

    Listopad za námi, jak se podařil plán? Já jsem věkem 52, a jdu do toho s Vámi. Pouze budu mít ještě v sezóně nějaké zavody v behu na lyžích ( Vasův běh ). Už čekám na prosincový plán . V jakém tempu máte dlouhý běh ? Díky. Hezký den.

    Jarda 01. 12. 2015, 06:18:54

  • Na půlmaraton bez plánu  (2)

    Ahoj Petře,

    MHR je maximální tepová frekvence (max. heart rate) a fartlek více zde: http://www.svetbehu.cz/bezecky-slovnik/17369-fartlek/

    Michaela 21. 10. 2015, 22:58:35

  • Čekání až přijde Beskydská sedmička aneb nazdárci jsou na porážku  (1)

    No proste pripravu jsme zvladli jak se patri :)

    mates 01. 09. 2015, 23:30:06

  • Tréninkový plán na půlmaraton na cílový čas 1:50 podle Hal Higdona  (4)

    Odpovím na uvedený mail.

    Jiří Šmiták 28. 08. 2015, 17:56:37

  • žádost  (3)

    U mě je to možna něčím podobne,ale věkově jsem jinde a mam za sebou 20letou pauzu a nyni již 4roky treninku,jen možná metodickou -e rady co a jak dělat lepe,jinak a zda mohu docilit těchto času, s pozdravem a diky A

    Antonin Vavra 28. 08. 2015, 08:13:57

  • Tréninkový plán na 10 km pro pokročilé  (2)
    Myšleno je to s pauzou, tedy bez výklusu. Můžete jít nebo jenom stát. Samozřejmě, že pokud vám vyhoduje spíše výklus, tak si ho dát můžete, doporučuji ale opravdu pomalý...
    Michaela 07. 07. 2015, 15:33:19


Sem vložte diskusní příspěvek.



 
 +   = 
*napište slovy, kolik je pět plus pět
 
* - antispamový filtr není vyžadován u registrovaných přispěvatelů