HedvabnaStezka.cz SvetBehu.cz Pohora.cz SvetOutdooru.cz TuleniPasy.cz Pádler.cz Festival OBZORY Expediční kamera SNOW Film fest Klub cestovatelů Praha/Brno

POSLEDNÍ DISKUSE

Tréninkové deníky a plány

Trénink na první půlmaraton podle coolrunnig.com



Astrid
Astrid

Dobrý den,chci se zeptat,jak dlouhá má být pausa mezi  úseky do kopce.Děkuji

07. 04. 2016, 14:45:37
Jirka
Jirka

Ahoj, záleží na délce vybíhaného kopce. Obecně platí, že nazpět by měl být lehký výklus a pauza mezi jednotlivými výběhy 2 - 4 minuty v závislosti na délce kopce. Přeji hodně zdaru při běhání. Jirka

07. 04. 2016, 20:16:47
mona
mona

ahoj, chtěla bych se zeptat, jak by se dal takovýto typ plánu pizpůsobit s tím, že chodím třikrát týdně do fitka, poradí mi prosím někdo? :) předem děkuji!

04. 05. 2016, 22:57:55
Jirka
Jirka

Ahoj, určitě se dá všechno skloubit dohromady. Spíše záleží na tom, čemu se ve fitku věnuješ, zda jen posilování nebo používáš i pás na běhání a v jakém rozsahu. Pokud to upřesníš, tak odpovím přesněji. Obecně mohu říci, že ve dnech, kdy nechodíš do fitka si můžeš dát jeden den dlouhý běh a jeden den tempový trénink. Nejlépe mezi dny, kdy chodíš do fitka. Rozhodně ale dodržuj dva dny volna. Osobně bych ale poměr fitko a běh změnil na 3 x běh venku a 2 x fitko, pokud trváš na fitku. Přeji hodně zdaru při běhání. Jirka

10. 05. 2016, 14:04:27
Bára
Bára

Ahoj, prihlasila jsem se na svuj prvni pulmaraton. Mohli by jste mi poradit, jak se na nej pripravit? Zatim jsem zadny zavod nebehala. Ted beham ve fitku cca 2x16 km tydne. Zatim jsem byla venku jen jednou a 12,5km mi trvalo asi 67mim. Zavod se pobezi za 40 dni. Dekuju:)

05. 03. 2017, 19:23:49
Honza
Honza

ve fitku to je na nic....vybehni ven a behej co muzes

08. 04. 2017, 16:37:15
Majka
Majka

Dobrý den.

Chtěla bych uběhnout svůj první půlmaraton - v Ústí nad Labem. Letos mi bude 55 let. Neběhám. Jak se připravit? Mám velké pochybnosti, jestli bych to zvládla, ale touha splnit si sen je veliká.

25. 02. 2018, 17:02:19
Ivan
Ivan

Ahoj všem, jsem spíše začínající běžec. Občas běhám závody na 10km kdy je můj osobák 57min. Chtěl bych si v únoru zaběhnout 1/2 marathon a třeba na přes rok marathon. Poradíte mi někdo jak trénovat. Chodím běhat cca 2-3 týdně. V týdnu kolem 5-8km a o víkendu od 12km výš. Děkuji ;-)

14. 11. 2018, 12:35:11
Jirka
Jirka

Ahoj Ivane. Tvůj cíl není nereálný. Akorát bych se zamyslet nad tím, zda běžet půlmaraton v únoru. Nechal bych to na teplejší dny třeba duben. Ale pokud chceš v únoru, tak je dostatek času. Ideální by bylo přidat jeden den a běhat 3 - 4 x týdně. Jednou týdně je potřeba se věnovat rychlosti formou běžeckých intervalů (např. 5 x 400 m v určitém tempu) a nebo formou fartleku (měnit různě rychlost běhu). Důvodem je posunutí anearobního prahu. O víkendu nejlépe v sobotu bych doporučoval vždy dlouhý běh na 13 - 17 km nejvýše a v neděli krástké vyklusání max. 5 km v pohodovém tempu. Po takovém tréninku bys v pohodě mohl zvládnout půlmaraton na hranici 2 hodin, což je super. Příprava na maraton už musí být správně složena trenérem, což bych zatím počkal, až jak se budeš cítit po půlmaratonu. Stačí takto? Jirka trenér

26. 11. 2018, 22:12:17


Sem vložte diskusní příspěvek.


 
 +   = 
*napište slovy, kolik je pět plus pět
 
* - antispamový filtr není vyžadován u registrovaných přispěvatelů
 

RSS této diskuze