Hedvábná stezka Pohora Svět outdooru Svět běhu Tulení pásy Pádler Festival OBZORY Expediční kamera SNOW FILM FEST Klub cestovatelů Praha a Brno

POSLEDNÍ DISKUSE

Tréninkové deníky a plány

Tréninkový plán na 5 km pro mírně pokročilé



Petr Franěk
Petr Franěk

Pěkné, děkuji. Možná by nebylo od věci uvádět vždy co znamenají číselné hodnoty u IZ (předpokládám, že jde o rozmezí intenzity zátěže).

29. 05. 2017, 08:04:49
Filip Peřinka
Filip Peřinka

Ahoj, intenzitu zátěže (IZ) jsem rozdělil do 4 úrovní: 1 = nízká IZ - do 65% TF max, 2 = středně nízká IZ - 65-75% TF max, 3 = středně vysoká IZ - 75-85% TF max, 4 = vysoká IZ - 85-100% TF max

TF = tepová frekvence

29. 05. 2017, 13:57:33
Petr Zítka
Petr Zítka

Já si myslím, žetakovéto obecné tréninkové plány jsou k ničemu.

Každý člověk je originál a každému funguje něco jiného.

Já trénuji 1x - 2x týdně a každým tréninkem se znatelně zlepšuju.

Kdybych trénoval podle tohoto návodu, tak jsem přetrénovaný po prvním týdnu.

Obzvláště u běhu je důležité běhat, tak aby mě to bavilo a motivoval jsem sám sebe ke zlepšení. A na to neexistuje žádný univerzální návod.

12. 11. 2017, 22:20:14


Sem vložte diskusní příspěvek.


 
 +   = 
*napište slovy, kolik je pět plus pět
 
* - antispamový filtr není vyžadován u registrovaných přispěvatelů
 

RSS této diskuze