Advertisement

POSLEDNÍ DISKUSE

Tréninkové tipy

Přidat nové téma


  • Co nám říká tepová frekvence?  (5)

    Tento dotaz mám také, pokud někdo ví, ráda si poslechnu co dělat či nedělat.

    Petra 08. 06. 2018, 09:28:34

  • Co radí Kilian Jornet všem běžcům ultra?  (5)

    20 000 za týden vy chitri... čítajťe pozornejšie

    kiko 05. 06. 2018, 10:55:04

  • Proč je dobré běhat po ránu  (14)

    Ahoj, co snídaně když ráno vstanete brzy? Mám zkusenost, že pokud vyběhnu na lačný žaludek tak je mi po 2km špatně z hladu. Stačí opravdu jen třeba dvakrát kousnout do banánů? Máte nějaký speciální pitný režim po ránu? Dekujinn

    Eva 13. 05. 2018, 07:59:03

  • Tréninkové zóny TF  (2)

    Tak byste měla přejít do chůze. Vybudovat slušnou aerobní zónu chvíli trvá.

    Rosťa 24. 04. 2018, 09:04:33

  • BĚŽECKÁ PORADNA: Zdeněk Kříž odpoví na vaše dotazy  (27)

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda je bezpečné běhat 4x týdně + výkendy 2x za den (ráno a večer). Děkuji za odpověď

    Adik 05. 04. 2018, 21:36:29

  • Kde hrozí větší nebezpečí zranění – na silnici nebo v terénu?  (1)

    Zmínil bych ještě běhání v šeru a za tmy :)  Člověk vždy i na známých místech najde nové kořeny a nové díry. :D To u mě ve zraněních vede. :)

    Bohouš 02. 04. 2018, 12:22:14

  • Desatero výživových rad pro půlmaratón  (5)

    Sacharidy jsou cukry a proteiny jsou bílkoviny. Typické sacharidové pozávodní jídlo může být ovoce nebo těstoviny. Proteinová večeře by pak měla obsahovat například maso, vajíčka, mléčné výrobky nebo luštěniny.

    Jitka, SvetBehu.cz 15. 02. 2018, 15:32:13

  • Déšť není nepřítelem běžců aneb klady a zápory běhání v dešti  (1)

    Chodím běhat do lesa, jedno v jakém počasí a boty vysouším sušákem s dezinfekcí ozónem. Je to super, jsme čtyři a všichni denně s vlhkýma botama po nějakém sportu, takže jsme dost řešili zápach i vysoušení. Doporučuji vygooglit...během 20ti minut jsou boty suché a dezinfikované. Do denního programu hygieny bez problému zařadili sušák i puberťáci...

    kamila 12. 02. 2018, 20:13:10

  • Trénink na ADIDAS - CONTINENTAL BESKYDSKOU SEDMIČKU nebo podobné martyrium   (3)

    Ahoj,mám podobný dotaz jako za7.Jsem přihlášený na B7,můj cíl je,abych to zvládl do 20-ti hodin.Jdu short.Začal jsem běhat od začátku roku.V tuto chvíli zvládám v pohodovém tempu (cca 145-150 tepů/min) po rovince uběhnout cca 11km/hod(běhám max. hodinu).Začínám jezdit i na hory,cca 19 km běhu a chůze(2x tam a zpátky na Velký Javorník(poslední kopec

    Martin 06. 02. 2018, 21:44:27

  • Tipy na (nejen) běžecké aplikace, které stojí za to vyzkoušet  (5)

    Sporttracker!

    Tomáš 03. 01. 2018, 07:02:19

  • Běhání s kočárkem - jak vybrat kočárek, technika a zkušenosti  (2)

    Ahoj Bětko, sama mám půlroční děcko a běhám s ním s kočárkem. Určitě je dobré ho hlavně dobře obléct a investovat do nějakého lepšího fusaku, který je teplý a odolný vůči profuku. Používám fusak od značky Woolife, který má uvnitř ovčí vlnu a miminko doopravdy zahřívá, někdy až moc! Je hlavně potřeba si uvědomit, že díte v kočárku leží, zatímco my m

    Michaela, šefredaktorka Svět běhu 29. 12. 2017, 22:49:12

  • Běhání s kočárkem - jak vybrat kočárek, technika a zkušenosti  (1)

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat - jak s běháním s kočárkem v zimě? Byť mám fusak a dítě bude samozřejmě oblečené a neběhám rychleji jak 1km/6 min, tak se bojím, aby mi tam neumrzla :D nějaké zkušenosti tohoto typu? :) díky, betka

    Bětka 27. 12. 2017, 14:51:41

  • Běhání s kočárkem - jak vybrat kočárek, technika a zkušenosti  (1)

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat - jak s běháním s kočárkem v zimě? Byť mám fusak a dítě bude samozřejmě oblečené a neběhám rychleji jak 1km/6 min, tak se bojím, aby mi tam neumrzla :D nějaké zkušenosti tohoto typu? :) díky, betka

    Bětka 27. 12. 2017, 14:51:39

  • Běhání s kočárkem - jak vybrat kočárek, technika a zkušenosti  (1)

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat - jak s běháním s kočárkem v zimě? Byť mám fusak a dítě bude samozřejmě oblečené a neběhám rychleji jak 1km/6 min, tak se bojím, aby mi tam neumrzla :D nějaké zkušenosti tohoto typu? :) díky, betka

    Bětka 27. 12. 2017, 14:51:38

  • Základní pravidla regenerace pro běžce  (2)
    Mohl bych se vás zeptat o jaké zábaly jde ?
    Honza 08. 12. 2017, 23:47:05

  • Kouzlo ultramaratonů a jaké typy lidí přitahuje?  (3)

    Asi tak... Krásně napsáno! :-)

    Pája PJ Sojka 23. 11. 2017, 00:14:02

  • Běhání na pohodu podle Jirky Maška  (7)

    Zdá se mi, že mimo mísu je tu asi více přispěvatelů. To už tak ale bývá, když čtenář špatně čte a nebo bohužel vůbec nepochopil. A nebo “potrefená husa asi opět zakejhala”?

    Mám dojem, že v článku se řeší VÝKONNOSTNÍ POHODA!

    Každý účastník závodu nemůže o sobě prohlásit, že je “závodník”. Myslím, pokud jsem to správně pochopil, jsou rady směřová

    Marcel 14. 11. 2017, 16:26:39

  • Trénujte podle svého biorytmu  (4)

    Ahoj Míšo, mezi trenéry a sportovci platilo a myslím, že i stále platí takové nepsané pravidlo. Pokud se cítíš drobně unaven a trénuješ zvýšeným úsilím, tak vlastně do sebe vstřebáš nejvíce z tréninkové dávky a projeví se to postupně pozitivně. Je to hodně obecné (musí se dodržovat některé podmínky), ale u spoustu lidí platné. Ke změně biorytmu v t

    Jirka 06. 11. 2017, 12:23:43

  • 1km - 38 let, 120 kg, 20 let kuřák, čas 3:30 je to vůbec možné??  (2)

    Ahoj. Podle mého názoru lze 1 km za 3:30 zaběhnout i ve vašem případě. ALE! Se 120 kily to určitě neuběhnete, budet muset změnit svůj životní styl a radikálně zhubnout. Další bod je vaše zdraví, jste-li zdráv a nemáte žádné zdravotní problémy či kompikace, tak vaše plus. V opačném případě je potřeba to řešit. Určitě bych doporučil navštívit sportov

    Filip Peřinka 02. 11. 2017, 20:45:01

  • Proč je dobré běhat po ránu  (1)

    Nevím, komu by se chtělo běhat hned sotva se probere. Vidina odjezdu do práce, problémů v ní a celého dne přede mnou  mě nechává spíš co nejdýl spočnout v posteli.   Taky jsem pravidelný běžec, ale zásadně večer. Splachuju všechny starosti a čistím hlavu po náročném dni. Když doběhnu svých 6 km, je to nejhezčí ukončení dne. Řeknu si: Dala jsem to,

    Loanna 02. 11. 2017, 14:05:30

  • Tréninkové tipy na překážkové závody typu Gladiator Race  (5)

    Ahoj Deniso, mě připravoval na Gladiator Race Praha 28.10. trenér, který se sám vypracoval během několika závodů z 89. místa na 4. místo. Je mi 50 let, 130 kilo a předtím jsem se prakicky nehýbal. Nejen, že jsem závod v Praze absolvoval, ale umístil jsem se dokonce jako 3: od konce s 30 minutai náskoku na pána, kterému je 37 let. Vše díky tomu, že

    Michal 02. 11. 2017, 08:34:43

  • Běhání na páse - špičkový triatlonista Petr Vabroušek radí, jak na to  (6)

    I když spousta lidí bude zásadně proti, běžící pásy budou stále populárnější. Nikdo s tím nic nenadělá.

    jato 13. 09. 2017, 17:52:16

  • Základy intervalového tréninku - bolí, ale pomáhá  (3)

    Ahoj, popíšu ti ji tady do komentáře. Vemu to z osobního hlediska, jak ji běhám a můžeš si ji případně upravit k obrazu svému. Pokud běhám rovinu, 30 sekundový interval je pro mě volný klus (tempem od 4:30 do 5:30 / km, v závislosti na počet cyklů v tréninku, únavě... důležité je si v tomto intervalu odpočinout, relativně se vydýchat, ať jsem svěží

    Vojtěch 03. 08. 2017, 10:56:10

  • Jak běhat na sněhu  (2)

    S kolenem na sněhu mám stejnou zkušenost.Pravděpodobně je to o technice, někdo nějaké rady?Děkuji

    Michal 19. 07. 2017, 21:25:21

  • TABATŮV TRÉNINK: 4 minuty tréninkového pekla  (4)

    Já se snažím 3 krát v týdnu takto.100 m za 20 vteřin 20 vteřin pauza a znovu stovaka za dvacet...Tohle jedu 5 min v kuse.Pak prechazim na 75 m za 15 vteřin a 15 vteřin pauza.Opet 5 min v kuse.A poslední běh 50 m za 10 vteřin,10 vteřin pauza a opět 5 min v kuse...Za nejakych 25 minut je po tréninku a fyzická kondice je nadstandardní

    Miri 15. 07. 2017, 21:02:41

  • Běhání do kopců - jak postupně zvyšovat svou výkonnost?  (1)

    Ještě bych doplnil, že pro takový pravidelný trénink v kopcích je nutné mít pevný střed těla, aby nedocházelo k přetěžování zad nebo břicha a z toho plynoucích problémů v podobě vadného držení těla nebo bolesti zad.

    Radek 17. 06. 2017, 20:44:23

  • Běhání v zimě je třeba přizpůsobit vybavení i trénink  (4)

    Oobně běhám klidně ve sněhu, jen si beru kvalitní termoprádlo: http://www.rybashop24.com/Obleceni-Obuv/Spodni-pradlo/ a ve tmě nebo šeru i čelovku. A to chodím klidně v lednu uprostřed noci, prostě...dá se :)

    Lenka Laskava 22. 04. 2017, 22:24:10

  • Aerobní a Anaerobní zona  (2)

    Pavel

    Je mi 64let, max.TF-185tep.

    Jak určím anaerob.zonu?

    Pavel 17. 03. 2017, 15:28:23

  • Nebojte se začít běhat a závodit po padesátce  (2)

    existují dostupné analýzy, jaké by měly být tepové hodnoty u běžkyň začátečnic (po 50 roce)? a jak by měl vypadat konkrétní trénink, příprava na 5-10-21-42,5 km? jaká by měla být regenerace? chybí mi info.

    díky V

    vs 23. 01. 2017, 17:24:29

  • Umíme si správně stanovit běžecké cíle?  (1)

    Já si většinou stanovím cíle v tomto pořadí:

    1) Pořád běhat dál.

    2) Běhat hodně, konkrétně se držet kolem 200km / měsíc. Nemít žádné dlouhé výpadky, tj. udržet celý rok motivaci a dobré zdraví.

    3) Proběhnout si TOP běžecké trasy, které si najdu na mapě. Tak například mám letos vytipované trasy přes hřeben Jeseníků a přes velkou část Krušných hor

    David G 12. 01. 2017, 08:28:05


Sem vložte diskusní příspěvek.



 
 +   = 
*napište slovy, kolik je pět plus pět
 
* - antispamový filtr není vyžadován u registrovaných přispěvatelů