Advertisement

POSLEDNÍ DISKUSE

Výživa

Přidat nové téma


  • Nedostatkem bílkovin si nabíháme na únavu nebo zdravotní potíže! Proč jsou bílkoviny pro běžce důležité a jak je doplňovat?  (2)

    Trochu zavádějící článek. Ten DOPORUČENÝ trojpoměr (70, 12, 18) je hmotnostní, ne energetický. A protože 1g tuku obsahuje 9kcal, zatímco 1g bílkovin nebo 1g sacharidů obsahuje 4 kcal (oba shodně), vychází pro celkový úhrn 3650 kcal potřeby jednotlivých složek takto:

    sacharidy: 522g ~ 2086kcal

    bílkoviny: 89g ~ 358kcal (ejhle, ne 110, chybička 2

    Vladimír 22. 06. 2018, 22:02:01

  • Jak tělo navyknout na efektivní spalování tuků?  (3)

    Co to je za dementní otázku; běhá na lačno, protože to je přímo v článku napsaný... inteligence...

    Petr 29. 04. 2018, 23:17:32

  • Křeče jsou postrachem běžců. Jak na ně?  (3)

    Ahoj Stando, jedná se o PR článek, je to nenápadně uvedené v úvodním odstavci. Z osobní zkušenosti můžu říct, že i ultra závody se dají odběhnout jen na přírodní přípravky, pokud se chceš chemii zcela vyhnout. U závodů kolem 50km většinou stravu a pití řeším jen neperlivou minerálkou s vysovým obsahem hořčíku v hydrovaku a jídlo banán namočený v so

    Lukáš 25. 04. 2018, 09:41:05

  • Trojice zelených superpotravin a jejich význam ve výživě běžců  (3)

    Rád si nechám nezávisle poradit při výběru zdroje :) Prosím. adam.zidek(a)seznam.cz Díky. Adam

    Adam 26. 01. 2018, 13:35:12

  • Prospěšnost energetických a iontových nápojů  (8)

    Sper díky, už to mám doma :-) docela rychlá dodávka

    Lenka 17. 01. 2018, 13:06:14

  • Běžecká strava aneb co jíst před, během a po běžeckém tréninku  (3)

    Ahoj,je někde nějaký seznam jídel, seřazený podle toho co obsahují? Jako jednoduché cukry obsahuje to, to a to ... , sacharidy obsahuje to a to a to ..., tuk ..., bílkoviny ... , vlákniny ?

    Vašek 13. 07. 2017, 08:08:17

  • Běh a alkohol  (1)

    Zdravím,

    možná to špatně chápu ale zdá se mi, že máte v článku chybu. Píšete:

    2 jednotek pro muže, do 1 jednotky pro ženy, přičemž jednou jednotkou rozumíme 10 g etanolu. Obsah etanolu je v alkoholových nápojích značně odlišný. Půllitrové dvanáctistupňové pivo obsahuje přibližně 10 g etanolu (2 jednotky).

    tzn. že pokud je 1 jednotka 10 gramů,

    Martin 07. 12. 2016, 15:44:43

  • Jak přejít na vegetariánskou stravu při sportovní zátěži  (1)

    mléčné výrobky - nejlépe vajička??

    mapo 02. 11. 2016, 10:01:50

  • Čím se ráno nastartovat aneb tipy na běžeckou snídani  (1)

    Asi jsem chodil do stejného kulinářského institutu jako M a D....

    Ňufa 19. 09. 2016, 19:29:33

  • Jak se správně stravovat, když běhám 4x - 5x týdně? Přinášíme návrh jídelníčku pro ženy  (5)

    toho masa je strasne vela, chybaju mi tam strukoviny, rozne semienka a rozne obiloviny, viac zeleniny a ovocia... miesto peciva alebo cestovin si radsej spravim zeleninovy salat bohato posypany roznymi semienkami a zaliaty olivovym olejom, mam pocit ze mi to doda viac energie nez pecivo. nie som teda odbornik ale mne by taka strava nevyhovovala.

    Smea 12. 07. 2016, 10:11:39

  • Není cukr jako cukr. Jaká kombinace sacharidů zajistí výkon?  (3)

    slusne nafrnenej kre-duchodce. Vsechno prekonal, vyhral.. cas odejit mistre!

    Miky Brozik 07. 04. 2016, 09:59:28

  • Správné stravování před závodem  (1)

    co je na obrázku to oranžový- myslím ty krychličky? :D to není pomeranč ne?

    jakub 23. 03. 2016, 11:25:52

  • Jde vegetariánství a sport dohromady?  (4)

    Ahoj Pavle,

    přejeme umístění na bedně namísto svěrací kazajky:-) Petra

    Petra 23. 02. 2016, 00:27:34

  • Základy stravy rekreačního běžce  (1)

    Když vyběhnu ráno,tak kromě vody,či minerálky nikdy,opravdu nikdy nemůžu vynechat kafe,v dževě překapaný kafe...pak se běží luxus :-)

    Petr 30. 01. 2016, 19:51:55

  • TOP tipy na ideální jídla pro vytrvalostní běžce  (1)

    Pěkný článek, děkuji. Jde vlastně všechno o superpotraviny. Ještě bych tam zařadil čerstvé borůvky, které jsou také nutričně hodnotné, ale je fakt, že se tak často nejí.

    Mandlové i arašidové máslo jsou skvělé namazané na opečeném toustu a na to kolečka banánu. Jako svačinka 1,5 hod před závodem nebo delším tréninkem je super. Pozor, hodně lidí je

    Petr B 23. 10. 2015, 15:17:58

  • Syrovátka - doplněk ke zdravému a vyváženému jídelníčku a přiměřené fyzické zátěži  (3)
    Použijete –li mléko nízkotučné, sklenici cca 200 ml, dodáte tělu 72 kcal/300 kj, použijete-li mléko polotučné – 1,5% tuku, dodáte tělu 91 kcal/380 kj. Mezi nízkotučným a polotučným mlékem není tak velký rozdíl, poznat je to především na chuti.Použijete-li mléko plnotučné, dodáte tělu 360 kcal/568 kj. Obsah sklenice polotučného mléka odpovídá energe
    blanka 21. 05. 2015, 10:08:27

  • Plnohodnotná běžecká snídaně - jak ji zpestřit?  (1)
    Dneska jsem si svou klasickou běžeckou snídani (rýžová kaše doplněná ovocem a různými semínky a samozřejmě kakaem, aby to připomínalo čokoládu ;) ) osladil lžičkou melasy a dostalo to super chuť! Doporučuju
    Alex 17. 02. 2015, 20:10:55

  • Dotazník na obeznámenost s hummusem.  (0)
    01. 01. 1970, 01:00:00

  • Vitamíny a minerály jako doplňky stravy  (0)
    01. 01. 1970, 01:00:00


Sem vložte diskusní příspěvek.



 
 +   = 
*napište slovy, kolik je pět plus pět
 
* - antispamový filtr není vyžadován u registrovaných přispěvatelů