POSLEDNÍ DISKUSE

Výživa

Jak tělo navyknout na efektivní spalování tuků?



Olga K.
Olga K.

zdravím všechny běžce,

ráda bych běhala po ránu úplně na lačno, jak radíte, ale už se mi to párkrát vymstilo - prostě jsem omdlela z hypoglykemie :-(

máte radu? už to raději úplně na lačno nepokouším.

03. 03. 2017, 19:03:33
Honza
Honza

Proč běháte na lačno? Z jakého důvodu? Bud máte komplexně špatně nastavené stravování nebo jste to jednoduše přepálila. Pila jste aspon vodu?  Mám sestru a jak mám zkušenosti s ženami, chtějí povětšinou shodit tuky, ovšem absolutně nerespektují zásady "přírody" a pak se diví, že vše co dělají je bez efektu a nakonec vypadají hůře, protože např. ztratí svalovou hmotu. Je potřeba si uvědomit jednu věc. Tuk není nepřítel. Správná míra tuku rovná se krásná žena :-)

07. 03. 2017, 12:44:48
Petr
Petr

Co to je za dementní otázku; běhá na lačno, protože to je přímo v článku napsaný... inteligence...

29. 04. 2018, 23:17:32
Jitka, SvětBěhu.cz
Jitka, SvětBěhu.cz

Dobrý den,

běhat na lačno patří jen k jednomu doporučení, jak je možné tělo navyknout na spalování tuků. Článek sám zmiňuje, že se jedná o jednu z těch drastičtějších metod, kde je potřeba dávat na sebe velký pozor a být opatrný. Každý organismus je vysoce individuální a co sedí jednomu nemusí sedět druhému.

Pokud se navíc při běhu snažíte zhubnout, je možné, že tělu dlouhodobě nedopřáváte adekvátní množství živin s čímž se během dne naučilo poradit, ale po ránu to nezvládá a proto je vám na omdlení a máte hypoglykémii.

Doporučila bych vám rozhodně s běháním na lačno přestat a zkusit si například stáznout výživovou aplikaci a nějaký čas si tam zapisovat co a kolik toho jíte (například Fitness Pal je skvělý pomocník), ukáže vám, zda máte alespoň denní doporučený příjem energie (cca 2000 kcal) a navíc skladbu stravy. Může se stát, že vašemu tělu zkrátka chybí sacharidy, které není dobré zcela vynechat ani pro vysokotučnou stravu. Jejich omezování by navíc mělo být postupné a ne každému bude taková strava vyhovovat.

06. 07. 2018, 12:08:10
Linda
Linda

Já si dám ráno v klidu kávu s mlékem bez cukru, protáhnu se a teprve pak vyběhu. Běžím pomalu cca 40 minut a cítím se pak celý den skvěle. Snídani si dám asi až hodinu po tom, ale nikdy ji nevynechám... Celkově jím 5x denně, celkem zdravě, ale i bez výčitek zhřeším, žádné jidlo není vyloženě tabu. Jen se snažím se nepřejídat. Odpoledne si ještě zacvičím něco na celé tělo, už jen 30 minut. Tuky krásně mizí a cítím se skvěle.

25. 08. 2018, 12:01:15


Sem vložte diskusní příspěvek.


 
 +   = 
*napište slovy, kolik je pět plus pět
 
* - antispamový filtr není vyžadován u registrovaných přispěvatelů
 

RSS této diskuze