HedvabnaStezka.cz SvetBehu.cz Pohora.cz SvetOutdooru.cz TuleniPasy.cz Pádler.cz Festival OBZORY Expediční kamera SNOW Film fest Klub cestovatelů Praha/Brno

POSLEDNÍ DISKUSE

Začínám běhat

Začínám běhat - sedm rad do začátku



JANA
JANA

Dobrý den.Mohu se optat co mám dělat s bolavými stehny po běžeckém závodu?Vím,že jsem nic nenatrénovala,ale i tak mě běh lákal,ale už po prvním jsem ty stehna cítila týden.Jde stím něco udělat?Děkuju za odpověď.Jana

30. 10. 2015, 13:46:36
Zuzana Krchová,fyzioterapeutka Bebalanced.cz
Zuzana Krchová,fyzioterapeutka Bebalanced.cz

Dobrý den,

s největší pravděpodobností za vaši bolest mouhou nahromaděné metabolity ve svalech, nejlépe se jich zbavíte lehkou aerobní zátěží např. klusem, procházkou, plaváním, toto je dobré doplnit masáží, strečinkem, vířivkou nebo saunou.

Pokud se jedná o jinou bolest než jsou klasicky namožené svaly, doporučila bych návštěvu fyzioterapeuta, který vám poradí, jak tyto potíže řešit.

Hezký den

05. 11. 2015, 11:31:01
Veronika Samseli
Veronika Samseli

Dobrý den, s přestávkami běhám už druhý rok. Po zimě jsem začala běhat cca 10 - 14 km dvakrát týdně. Problém mi dělají lýtka a holení kosti, po asi 1 km začnou neuměrně bolet, holeně jako bychtam měla modřiny bolavé, lýtka zase stuhnou a bolí a těžknou jak když vám tam někdo uváže šutry a stahne. Trvá to tak do šestého km, než mě donutí zastavit a odpočinout, promasírovat....pak to třeba po dalším km povolí. :-( běhám ráda a baví mne ale začátky jsou muka.....díky za radu Veronika.

04. 04. 2017, 23:59:16
Jitka, SvětBěhu.cz
Jitka, SvětBěhu.cz

Dobrý de, Veroniko,

zkuste se před během rozcvičit a rozklusávat se pomaleji, na vině by také mohl být špatný běžecký styl nebo došlap, pokud budou problémy přetrvávat určitě se zkuste zastavit za fyzioterapeutem, podívá se na vás a poradí vám, co cvičit nebo jak běhat, aby problémy přešly.

06. 07. 2018, 11:48:04
Robert
Robert

Dobrý den, začal jsem běhat 2km denně cca 12 minut. Je to užetečné pro mě nebo je to příliš málo?

Děkuji, Robert.

02. 04. 2018, 11:02:34
Jitka, SvětBěhu.cz
Jitka, SvětBěhu.cz

Dobrý den, Roberte,

záleží, jaké jsou vaše cíle a proč běháte. Pro začátek jsou 2 kilometry určitě dobré, nepřetíží vaše tělo, postupně bych ale doporučila vzdálenost nebo čas zvyšovat alespoň cca na 20 - 30 minut, čímž docílíte lepší kondičky. Je to také ideální čas, po který bychom se měli denně pohybovat pro lepš účinky pohybu na naše zdraví.

06. 07. 2018, 11:44:33


Sem vložte diskusní příspěvek.


 
 +   = 
*napište slovy, kolik je pět plus pět
 
* - antispamový filtr není vyžadován u registrovaných přispěvatelů
 

RSS této diskuze