POSLEDNÍ DISKUSE

Zranění a nemoci

Bolest holení a běhání - nejčastější obtíže běžců, část I.

frantík
frantík

jo nejvíc pomohlo zapojit prsty, snížit váhu, víc trénovat a samo to postupně odeznělo .)

24. 04. 2017, 11:24:14

Hezky napsané, snad jen ta funkce - rozhodně nevytáčí chodidlo zevně, jak píšete, dělá přece supinaci a dorzální flexi nohy - tedy špička dovnitř a nahoru :-)

26. 04. 2017, 09:32:27
Zuzana Krchová
Zuzana Krchová

Dobrý den, děkuji Vám za upozornění. Ano, popis je nepřesný, upravím ho:-). Měla jsem na mysli vytočení nohy zevně-na malíkovou hranu, supinace je uvedena v závorce správně.

26. 04. 2017, 14:16:02
Dominika
Dominika

Jsem běžec začátečník amatér, ale jinak v jinych sportech sportovně zdatná. Mam pribehu i na kratke vzalenosti obcas problem s bolesti svalu na vnitrni strane holene-asi v polovine kolenni kosti z vnitrnistrany, bolestive pri behu ale i na dotek. Beham spise mekce pres spicky, protoze je mi to tak prijemnejsi. Mate nejake rady,tipy co delam spatne?Nebo cim to muze byt? Diky

14. 05. 2017, 00:54:27
Pavel
Pavel

Mám ten samej problém, taky by mě zajímalo čím to a jak se toho zbavit.

14. 06. 2017, 09:35:16
Fyzio Beránek
Fyzio Beránek

Dobrý den, to přetížení se bere trochu někde jinde. Pro zamyšlení se mrkněte do anatomie - ne čihák, dobrá kniha je A natomy trains je to přímé zřetězení z tensor fasciae latae. Ten generuje obrovskou energii z pánve, stehna na bérec. Bohužel má být využitá k odrazu, ale u 99% lidí co běhají je použita k dopadu brždění.

19. 07. 2017, 22:55:27
Leoš
Leoš