PRO POKROČILÉ BĚŽCE

POSLEDNÍ DISKUSE

Už běhám, ale chci lépe


Tajemství efektivního tréninku? Zkuste superkompenzaci! Díl I. - Jáma a kyvadlo

Tajemství efektivního tréninku? Zkuste superkompenzaci! Díl I. - Jáma a kyvadlo

Superkompenzace, tento poněkud kostrbatý výraz v sobě skrývá tajemství úspěšně vedeného a plánovaného tréninku. Ondra Vojtěchovský vám v sérii šesti článků svým osobitým způsobem vysvětlí, co to superkompenzace je a jakým způsobem s ní pracovat.

Kde hrozí větší nebezpečí zranění – na silnici nebo v terénu?

Kde hrozí větší nebezpečí zranění – na silnici nebo v terénu?

Běháte na silnici nebo v terénu? Také se obáváte, že vás potká zranění? Kde hrozí větší nebezpečí, jaká jsou jeho specifika a jak se mu vyhnout prozradíme v článku.

Teorie klidové tepové frekvence

Teorie klidové tepové frekvence

Co všechno může ovlivňovat klidovou tepovou frekvenci?

Trénink na (půl)maraton: komplexní souhrn tipů

Trénink na (půl)maraton: komplexní souhrn tipů

Souhrn všeho důležitého o tréninku, stravě, motivaci, regeneraci a výbavě, co je pro úspěšné zvládnutí půlmaratonu a maratonu potřeba!

Déšť není nepřítelem běžců aneb klady a zápory běhání v dešti

Déšť není nepřítelem běžců aneb klady a zápory běhání v dešti

Patříte mezi běžce, kteří vyběhnou za každého počasí nebo vás déšť a sychravo odradí? V článku prozradíme, proč je občas dobré si v dešti vyběhnout a kdy je naopak lepší trénink odložit.

Vliv genů na sportovní výkon – může za vaší rychlost trénink nebo genetická loterie?

Vliv genů na sportovní výkon – může za vaší rychlost trénink nebo genetická loterie?

Poctivě trénujete a pořád ne a ne dohnat vašeho kamaráda? Přemýšleli jste někdy, jak velký vliv má na váš výkon genetika? Kde je hranice mezi tím, jakého zlepšení ještě můžeme dosáhnout tréninkem a co už je na genetice?