POSLEDNÍ DISKUSE

Výživa


Jak si sám a efektivně sestavit maratonský trénink III. – Výživa v maratónské přípravě

Jak si sám a efektivně sestavit maratonský trénink III. – Výživa v maratónské přípravě

Chtěli byste natrénovat na maraton, ale nevíte, jak si sami sestavit efektivně tréninkový plán? Připravili jsme si pro vás souhrn nejdůležitějších zásad a pravidel pro trénink na maraton.

KATEŘINA KAŠPAROVÁ: Jak se stravovat na dlouhých bězích? Jezte, i když nemáte hlad!

KATEŘINA KAŠPAROVÁ: Jak se stravovat na dlouhých bězích? Jezte, i když nemáte hlad!

Jak se stravovat při douhých bězích? Mám jíst i když nemám hlad? Na tyto otázky vám odpoví ultraKatka Kateřina Kašparová, držitelka národního rekordu na 12 hod a stříbrná žena Spartathlonu.

Pitný režim jako nezbytná součást běžeckého výkonu

Pitný režim jako nezbytná součást běžeckého výkonu

Součastí tréninku každého sportovce je nejen fyzická příprava, ale také výživa a správná hydratace nebo také pitný režim. Pojďme se tedy trochu ponořit do toho, jak by takový správný režim měl vypadat a co všechno může ovlivnit.

Superpotraviny jako dědictví starodávných civilizací pro vaše lepší běžecké výkony

Superpotraviny jako dědictví starodávných civilizací pro vaše lepší běžecké výkony

Superpotraviny často mají svůj původ v místech, kde sídlili starodávné civilizace (Jižní Amerika, Asie, Severní Afrika…). Drsné podmínky jako např. pouště, tropické pralesy nebo nadmořská výška donutily plodiny zadržovat v sobě co možná nejvíce živin, aby v takovém prostředí mohly vůbec přežít. Díky tomu můžeme v superpotravinách objevovat skutečně abnormální množství nutričních hodnot.

KATEŘINA KAŠPAROVÁ: Běžecká výživa během Vánočních svátků, aneb jak si užít svátky a nepřibrat?

KATEŘINA KAŠPAROVÁ: Běžecká výživa během Vánočních svátků, aneb jak si užít svátky a nepřibrat?

Jak přežít Vánoce a nepřibrat? Je vůbec možné si svátky užít v poklidu a nestresovat se? Na tyto otázky vám odpoví ultraKatka Kateřina Kašparová, držitelka národního rekordu na 12 hod a stříbrná žena Spartathlonu.

KATEŘINA KAŠPAROVÁ: Jak se stravovat během regenerační fáze?

KATEŘINA KAŠPAROVÁ: Jak se stravovat během regenerační fáze?

Jak se stravovat a co jíst před během a při běhu? Na tyto otázky vám odpoví ultraKatka Kateřina Kašparová, držitelka národního rekordu na 12 hod a stříbrná žena Spartathlonu.

KATEŘINA KAŠPAROVÁ: Jak na stravu při běhu? Na dlouhých bězích jezte stále, ale jen trochu

KATEŘINA KAŠPAROVÁ: Jak na stravu při běhu? Na dlouhých bězích jezte stále, ale jen trochu

Jak se stravovat a co jíst před během a při běhu? Na tyto otázky vám odpoví ultraKatka Kateřina Kašparová, držitelka národního rekordu na 12 hod a stříbrná žena Spartathlonu.

Efektivní trénink? Nezapomínejte na výživu! Přinášíme komplexní rady od expertů

Efektivní trénink? Nezapomínejte na výživu! Přinášíme komplexní rady od expertů

Výživa je nedílnou součástí nejen správné životosprávy, ale i běhu a tréninku jako takového. Bez dostatku vitamínů a živin bude naše tělo stagnovat, a my se tak nebudeme posouvat v tréninku, nebo dokonce můžeme ze stresu z nedostatku živin onemocnět.


Partnerem rubriky je ETA