HedvabnaStezka.cz SvetOutdooru.cz SvetBehu.cz TuleniPasy.cz Padler.cz FestivalObzory.cz SnowFilmFest.cz ExpedicniKamera.cz
Šumava: běžecká trasa ze Srní kolem vodních cest

Turistický region
Převážně asfaltový
Převýšení (m)
457

Ze Srní se vydáte po modré, na rozcestí Pod Kostelním vrchem se napojí Vchynicko-Tetovský plavební kanál, pak od něj doprava dál na Javoří pilu – po červené podél Roklanského potoka (luxusní úsek, i když asfaltový) na Modravu – po silnici směr Antýgl a Srní, po cca 1,5km u Hradlového mostu doleva – zelená opět podél Vchynicko-Tetovského kanálu ke kempu Antýgl, k němu ze značky odbočuje můstek

var. A: do kempu na gáblík, od kempu po silnici kousek doleva, narazíme na červenou

var. B: – pokračujeme po zelené až do místa, kde z protisměru přichází červená a odbočuje (z našeho pohledu) doprava – po červené podél Vydry ke Klostermannovu mostu – po žluté závěrečný lesní hupík do Srní.

tipy:

• nabitý foťák s sebou
  • boty na smíšený terén – asfalt, štěrk i lesní stezky (pokud musíte volit, tak silničky: asfaltu je dost)
  • pozor s pitím přírodní vody – rychle tekoucí s opatrností ano, stojící … může být rychlá 🙂