HedvabnaStezka.cz SvetOutdooru.cz SvetBehu.cz TuleniPasy.cz Padler.cz FestivalObzory.cz SnowFilmFest.cz ExpedicniKamera.cz

Tréninkové plány

Trénink na 10 km
Jak neztratit formu v závodní sezoně? Zkuste kombinaci závodního a nezávodního týdne!

Jak neztratit formu v závodní sezoně? Zkuste kombinaci závodního a nezávodního týdne!

Letošní závodní sezóna je v plném proudu. Mnozí z vás už máte za sebou několik závodů a plánujete se zúčastnit ještě mnoha dalších. Víte ale, jak si v průběhu dlouhé závodní sezóny udržet skvělou formu a jak ji dokonce zvýšit?

Osobnosti
Trénink na (půl)maraton s Milošem Škorpilem - neběhejte každý trénink naplno, je to kontraproduktivní

Trénink na (půl)maraton s Milošem Škorpilem – neběhejte každý trénink naplno, je to kontraproduktivní

Běháte už nějakou dobu a rádi byste si vyzkoušeli závody delší než 10 km? Ultramaratonec a trenér běhu Miloš Škorpil radí, jak se připravit na distance půlmaraton nebo maraton!

Trénink na půlmaraton
Tréninkový plán na půlmaraton pro mírně pokročilé běžce

Tréninkový plán na půlmaraton pro mírně pokročilé běžce

Půlmaraton je velmi oblíbená vzdálenost mnoha běžců a běžkyň. Trénink ale určitě nepodceňujte, na tuto vzdálenost je již mnohem více potřeba trénovat vytrvalost, ale stále je třeba zařadit i trénink rychlosti.

Tréninkové plány
Běhání v terénu – běh do kopce

Běhání v terénu – běh do kopce

/SERIÁL PRO ZAČÁTEČNÍKY/ V dnešním díle „běhání v kopcích“ si povíme konkrétně o tom, jak správně a hlavně efektivně zdolávat kopce. Ty jsou pro každého běžce určitě noční můrou, přitom stačí opravdu málo a stanou se vyhledávanou disciplínou a závody v kopcovitém terénu budou patřit mezi ty vaše nejoblíbenější.

Osobnosti
Jiří Šmiták: Závěrečná příprava Aleny Krchákové na maraton

Jiří Šmiták: Závěrečná příprava Aleny Krchákové na maraton

Veteránka Alena Krcháková dosahuje už několik let na vytrvalostních tratích kvalitních výkonů, které jí mohou některé i mnohem mladší soupeřky jen závidět. Přečtěte si o její přípravě na maraton ve Vídni pod vedením trenéra Jiřího Šmitáka.

Trénink na maraton
CÍL: Pražský Maraton v roce 2016 v čase 3:15 hodin – březnová příprava

CÍL: Pražský Maraton v roce 2016 v čase 3:15 hodin – březnová příprava

Redaktor SvetBehu.cz, Jiří Mašek, se rozhodl zaběhnout Pražský maraton v osobním rekordu. My budeme u toho a každý měsíc přinášet jeho výsledky a plány na měsíc další. Chcete maraton také běžet, inspirujte se jeho radami a překonávejte společně své limity!

Trénink na maraton

Čtyřtýdenní tréninkový program pro kondiční běžce na maraton do 4:15 hod

Chcete se dostat do dobré kondice a běhat maraton za 4 hodiny a 15 minut? Tréninkový plán o 4 týdnech je ideální přípravou.

Trénink na maraton

Čtyřtýdenní tréninkový program pro výkonnostní běžce na maraton do 3:20 hod

Chcete se neustále zlepšovat a běhat maraton za 3 hodiny a 20 minut? Tréninkový plán o 4 týdnech je ideální přípravou.

Trénink na 10 km
Svatojánský kopeček

Čtyřtýdenní tréninkový program pro kondiční běžce na 10 km za cca 60 minut

Chcete se dostat do dobré kondice a běhat 10 km za 60 minut? Tréninkový plán o 4 týdnech je ideální přípravou.

Trénink na 10 km
Run Tour Praha Ladronka

Čtyřtýdenní tréninkový program pro výkonnostního běžce na 10 km do 50 minut

Chcete se neustále zlepšovat a běhat 10 km do 50 minut? Tréninkový plán o 4 týdnech je ideální přípravou.

Trénink na 10 km
Svatojánský kopeček

Čtyřtýdenní tréninkový program pro výkonnostního běžce na 10 km do 40 minut

Chcete se neustále zlepšovat a běhat 10 km do 40 minut? Tréninkový plán o 4 týdnech je ideální přípravou.

Trénink na půlmaraton
Na startu

Čtyřtýdenní tréninkový program pro kondiční běžce na ½maraton za cca 2:20 hod

Chcete se dostat do dobré kondice a běhat půlmaraton za 2 hodiny a 20 min.? Tréninkový plán o 4 týdnech je ideální přípravou.

Trénink na maraton
CÍL: Pražský International Maraton v roce 2016 v čase 3:15 hodin

CÍL: Pražský International Maraton v roce 2016 v čase 3:15 hodin

Redaktor SvetBehu.cz, Jiří Mašek, se rozhodl zaběhnout Pražský maraton v osobním rekordu. My budeme u toho a každý měsíc přinášet jeho výsledky a plány na měsíc další. Chcete maraton také běžet, inspirujte se jeho radami a překonávejte společně své limity!

Trénink na maraton
Začněte trénovat jako olympijští vítězové - Anaerobní kapacita, ladění a zotavení

Začněte trénovat jako olympijští vítězové – Anaerobní kapacita, ladění a zotavení

Peter Snell, Murray Halberg nebo Lasse Virén mají kromě zlatých medailí z olympijských her společné jméno trenéra Arthura Lydiarda. Chcete i vy trénovat jako šampioni? Přečtěte si více o anaerobní kapacitě a závěrečném ladění.

Trénink na maraton
Začněte trénovat jako olympijští vítězové - Aerobní kondice a trénink kopců

Začněte trénovat jako olympijští vítězové – Aerobní kondice a trénink kopců

Peter Snell, Murray Halberg nebo Lasse Virén mají kromě zlatých medailí z olympijských her společné jméno trenéra Arthura Lydiarda. Chcete i vy trénovat jako šampioni? Čtěte, jak na to!