Hledám běžce / běžkyni

všeproběh.cz Martin Slezák podvodník

Martin Slezák všeproběh podvodník

Dobrý den, ráda bych dala dohromady lidi, kteří byly oklamáni či okradeni Martinem Slezákem, který provozuje doménu všeproběh.cz. Pan Slezák vybere peníze za kurzy, které pak z důvodu neobsazenosti ruší, což se prostě stává. Problém ale je, že peníze nevrací a zadržuje několik měsíců. S klienty pak nekomunikuje. Na jeho instagramu všeproběh si můžete přečíst zkušenosti s tímto pánem, na facebooku si uz radši komentáře omezil. Je někdo další, kdo má s panem Slezákem takovéto zkušenosti?

Zkušenosti čtenářů

Ondřej

Dobrý den bohužel jsem mel taky zkušenost. Katastrofa takhle ku… tento sport. Penize jsem z něho dostal.

Lukáš

Zkušenost stejná, tahle ku..a veme peníze, následně kurz neproběhne, komunikace žádná. Rozhodně neposílat žádné peníze. Již probíhá řešení s PČR

Smejkalová

Dobrý den, i my máme bohužel špatnou zkušenost…. Kurz zrušen, peníze navráceny, telefony nebere, na emaily neodpovídá.

MC
Smejkalová:

Dobrý den, paní Smejkalová,

prosím, kdy Vám pan Martin zaslal peníze na účet zpět? Psala jsem mu e-mail, kontaktovala ho na instagramu, facebooku, telefonu a odezva žádná. Zajímá mě, jestli někdy ještě peníze uvidím, případně zda dostanu nějaké informace ke kurzu, kdyby se měl uskutečnit…

Děkuji. MC

Radek

Také patříme k podvedeným p. Slezákem. Hledám další takto podvedené. Prosím kontaktujte mě, ať můžeme podat trestní oznámení. (Škoda nad 10.000 Kč.) děkuji.

Stano
Radek:

Dobrý den, stejný scénář. Jak Vás mohu kontaktovat?

Marek Rýznar
Stano:

Dobrý den, patříme k aktuálně povedeným běžkařskeho kurzu do Alp. Dluží nam 22000,-. Můj mail [email protected] @seznam.cz. Spojme síly.

Rýznar Marek
Radek:

Dobrý den, také patříme k podvedeným a rádi bychom se s vámi spojili. Mail [email protected] . Prosím ozvěte se. Díky moc. Rýznar

Kristýna

Dobrý den. U nás bohužel úplně stejná zkušenost. Objednaný kurz neproběhl, nikdo nekomunikuje a peníze nebyly vráceny.

Jan

Kurz zrusen z nedostatku sněhu. Peníze nevraceny, po měsících slibu a neuvedení telefonu podána žaloba k soudu.

Petra

Dobrý den, u mě to stejne. Mohu se s Vámi nějak spojit a řešit spolecne ?Dekuji.

Jan
Petra:

Můžete, pošlete mi nejaky kontakt.

Jan

Dobrý den,

pokud jste platili kartou, zkuste platbu reklamovat u vaší banky. To fungovalo u mě. Pokud prokazete, že vám služby neposkytl s vy jste se snažili situaci řešit jinak, tak máte velkou šanci uspět.

J.

Přidej svou zkušenost nebo doplň informace

Odpovídáte na komentář: