HedvabnaStezka.cz SvetOutdooru.cz SvetBehu.cz TuleniPasy.cz Padler.cz FestivalObzory.cz SnowFilmFest.cz ExpedicniKamera.cz

LSD

Víte, co se skrývá za zkratkou LSD? Čtěte běžecký slovník!

LSD

Zkratka pro Long slow distance runs neboli vytrvalostní pomalé běhy. Jedná se o formu aerobního vytrvalostního tréninku sloužící především jako příprava na půlmaratóny a maratony.Tato cvičení pomáhají budovat vytrvalost a psychickou houževnatost, které běžci pomohou v den závodu. Trénink formou LSD napomáhá ke zlepšení kardiovaskulárních i termoregulačních funkcí. Také ke zlepšení mitochondriální výroby energie, zvýšení oxidativní kapacity kosterního svalstva a zvýšení možností využití tuku v těle jako zdroje energie.

  • Minimálně 3x trénink za týden
  • Maximálně 5x trénink za týden
  • Každý trénink minimálně 1 hodina běhu
  • Běh nesmí být delší než 24 kilometrů
  • Jeden běh za týden trvající dvě hodiny a více (po měsíci 5 měsíci tréninku)

Pravidla:

  • Minimálně 3x trénink za týden
  • Maximálně 5x trénink za týden
  • Každý trénink minimálně 1 hodina běhu
  • Běh nesmí být delší než 24 kilometrů
  • Jeden běh za týden trvající dvě hodiny a více (po měsíci 5 měsíci tréninku)

Redakce

SvetBehu.cz přináší po celý rok rady pro běžecký trénink, novinky a aktuality z běžeckého světa, tipy na běžecké trasy po České republice, reportáže ze závodů, rozhovory s předními osobnostmi české i zahraniční běžecké scény a nejčerstvější informace, recenze a testy běžeckého vybavení.

Přidejte se k diskuzi

Odpovídáte na komentář: