HedvabnaStezka.cz SvetOutdooru.cz SvetBehu.cz TuleniPasy.cz Padler.cz FestivalObzory.cz SnowFilmFest.cz ExpedicniKamera.cz

Tréninkový plán na 5 km pod 20 min

Při závodě nezkoušejte žádné nové potraviny

Chcete si dát pořádně do těla a váš závod se koná již za 6 týdnů? Jestliže pravidelně běháte a závodíte, zde najdete tréninkový plán, který by vám měl umožnit dosáhnout krásného výsledného času pod 20 minut.

Trénink není vše, proto nezapomeňte na strečink vždy před i po běhání. Ve čtvrtek se snažte zařadit protahování i před jednotlivými úseky běžecké abecedy.

1. týden2. týden3. týden
PondělíVolnoVolnoVolno
Úterý3-3,5 km v tempu 1 km za 5:105 km à 5:105 km à 5:10
StředaVolnoVolnoVolno
Čtvrtek5-8 km rozklus; 3×800 m za 3:05/400 m meziklus; výklus 2-3 km5-8 km rozklus; 5 km za 4:15; výklus 2-3 km5-8 km rozklus; 2×1600 m za 6:30/800 m meziklus; výklus 2-3km
Pátek3-3,5 km à 5:105 km à 5:105 km à 5:10
SobotaVolnoVolnoVolno
Neděle10-11 km à 5:1010-11 km à 5:1011-13 km à 5:10
4. týden5. týden6. týden
PondělíVolnoVolnoVolno
Úterý7 km à 5:107 km à 5:00-5:055 km à 5:00-5:05
StředaVolnoVolnoVolno
Čtvrtek5-8 km rozklus; 4×800 m za 3:05/400 m meziklus; výklus 2-3 km8-10 km rozklus; 7 km za 4:15; výklus 2-3 km5-8 km rozklus; 3×800 m za 3:00/400 m meziklus; výklus 2-3 km
Pátek7 km à 5:105 km à 5:00-5:05Volno
SobotaVolnoVolnoVolno
Neděle11-13 km à 5:1014-15 km à 5:00-5:05Den D

Redakce

SvetBehu.cz přináší po celý rok rady pro běžecký trénink, novinky a aktuality z běžeckého světa, tipy na běžecké trasy po České republice, reportáže ze závodů, rozhovory s předními osobnostmi české i zahraniční běžecké scény a nejčerstvější informace, recenze a testy běžeckého vybavení.

Přidejte se k diskuzi

Odpovídáte na komentář: