POSLEDNÍ DISKUSE

Zúčastněte se prvního mistrovství světa v Nordic Runningu!

Zúčastněte se prvního mistrovství světa v Nordic Runningu!

Zúčastněte se prvního mezinárodního závodu v Nordic Runningu, který se koná v září tohoto roku ve Žďáru nad Sázavou.



První mezinárodní závod v Nordic Runningu!

Je tu nová výzva: první mezinárodní závod v Nordic Running, tj. běhu s holemi podle pravidel (střídavé zapichování). Pokud jsi trailový nebo silniční běžec, který hledá nové podněty pro svůj trénink, běžkař upřednostňující klasický styl či nordic walker, jemuž pravidla severské chůze nedovolují se s holemi rozběhnout, nenech si ujít premiéru světového mistrovství v Nordic Running. Přijeď v září na Vysočinu a dokaž spolu s ostatními nadšenci, že běh s holemi je zajímavý, pohledný a zdravý sport! (vše o Nordic Running, včetně rozboru jeho hlavních přínosů a video ukázek správné techniky, na stránkách www.behsholemi.cz)

Termín: sobota 8.9. 2018

Místo: Ski areál Martina Koukala, Žďár nad Sázavou / 49.5883467N, 15.9254806E

Pořadatelé: Běhsholemi.cz / SK TRI Cyklochlubna

Startovné: únor – březen 200 Kč / duben – červen 250 Kč / červenec – září 300 Kč / štafeta 100 Kč

Startovné obsahuje: startovní číslo, guma + spínací špendlíky, občerstvení (během závodu a v cíli = voda, kofola, čaj, müsli tyčinky, dětská přesnídávka, buchta, banán / po závodě =kuřecí maso + rýže nebo hranolky a nápoj)

Trasa: 1 kolo = 2,5 km / trať je vypáskovaná, vede po travnaté ploše v hlavní části areálu výškový rozsah 22m, celkové stoupání 31m, celkové klesání 30m

Časový rozvrh:

8:30 – 10:00 prezentace
10:00 ukázky správné techniky Nordic Running
10:30 start závodu na 5 km – MS v Nordic Running
11:30 start závodu na 10 km – MS v Nordic Running
12:45 vyhlášení závodů jednotlivců (ženy 15-39 / ženy 40+ / muži 15-39 / muži 40+)
13:10 – 15:00 pauza a oběd15:15 start štafetového závodu – MS v Nordic Running na 3x 2,5 km smíšených štafet (smíšená štafeta = alespoň jedna žena)16:30 vyhlášení štafet a ukončení závodu

Pravidla:

1. Krok je střídavý jednooporový. Při každém kroku dochází k současnému zapíchnutí hrotu hole (hůl v pravé ruce s dokrokem levé nohy a naopak).
2. Pohyb paže s holí končí polohou ruky u boku, nepokračuje až za trup (tzn. že nedochází kzapažování).
3. Při dodržení pravidel 1 a 2 může závodník během závodu přejít z běhu do chůze. Pravidla 1 a 2 neplatí v určeném prostoru pro občerstvení a v mimořádných situacích (pád závodníka, nebezpečná překážka natrati aj).
4. Nesmí se vykonat žádný krok bez dotyku hole se zemí. Nesmí se vykonat současný (tj. skatingový) odraz oběma holemi.
5. Závodník nesmí: blokovat nebo obtěžovat jiného účastníka závodů, použít pomoc jiné osoby, zkrátit si trať.

Přihlásky naleznete na webu závodu.


12.07.2018, Redakce


Diskuse


Jirka
Jirka

Nordic Running - super záležitost, i pro zpestření přípravy na klasický běh, odlehčení kloubům, zapojení horní části těla ...

17. 07. 2018, 09:55:54

Sem vložte diskusní příspěvek.


 
 +   = 
*napište slovy, kolik je pět plus pět
 
* - antispamový filtr není vyžadován u registrovaných přispěvatelů
 

RSS této diskuze