POSLEDNÍ DISKUSE

Výživa


Efektivní trénink? Nezapomínejte na výživu! Přinášíme komplexní rady od expertů

Efektivní trénink? Nezapomínejte na výživu! Přinášíme komplexní rady od expertů

Výživa je nedílnou součástí nejen správné životosprávy, ale i běhu a tréninku jako takového. Bez dostatku vitamínů a živin bude naše tělo stagnovat, a my se tak nebudeme posouvat v tréninku, nebo dokonce můžeme ze stresu z nedostatku živin onemocnět.

Jak vyzrát na chřipku? Houby a esenciální oleje porazí bacily a vrátí vás do tréninku!

Jak vyzrát na chřipku? Houby a esenciální oleje porazí bacily a vrátí vás do tréninku!

I běžce často potká nachlazení nebo chřipka, které nám udělají čáru přes rozpočet, a hlavně přes tréninkový plán. Abychom se nemuseli vyrovnávat se ztraceným tréninkem a ochablými svaly, poradíme, co jíst, aby nás nemoci obcházely obloukem.

Pitný režim pro běžce očima ultramaratonkyně Kateřiny Kašparové

Pitný režim pro běžce očima ultramaratonkyně Kateřiny Kašparové

Jak pít? Co pít? Kdy pít? Na tyto otázky vám odpoví ultraKatka Kateřina Kašparová, držitelka národního rekordu na 12 hod a reprezentantka ČR na 100 km a 24 hod.

Kateřina Kašparová: Jíst kvalitní potraviny je základ!

Kateřina Kašparová: Jíst kvalitní potraviny je základ!

Jaký je princip stravování? Co bychom měli jíst, abychom se cítili dobře a podpořili naše běžecké výkony? Na tyto otázky vám odpoví ultraKatka Kateřina Kašparová, držitelka národního rekordu na 12 hod a reprezentantka ČR na 100 km a 24 hod.

Avokádo je ideální palivo pro vytrvalce i zrychlovač regenerace. Proč ho zařadit do jídelníčku a nejlepší recepty

Avokádo je ideální palivo pro vytrvalce i zrychlovač regenerace. Proč ho zařadit do jídelníčku a nejlepší recepty

Avokádo patří mezi superpotraviny, které jsou velmi prospěšné pro běžce. Poslouží jako ideální palivo pro vytrvalce, ale také urychlí regeneraci.

Nedostatkem bílkovin si nabíháme na únavu nebo zdravotní potíže! Proč jsou bílkoviny pro běžce důležité a jak je doplňovat?

Nedostatkem bílkovin si nabíháme na únavu nebo zdravotní potíže! Proč jsou bílkoviny pro běžce důležité a jak je doplňovat?

Bílkoviny jsou pro vytrvalce nezbytností, z jejich nedostatečného příjmu mohou pramenit četné zdravotní komplikace. Proč jsou pro běžce nezbytné a jak je doplňovat? /PR článek/

ANO či NE příjmu kuchyňské soli během sportu?

ANO či NE příjmu kuchyňské soli během sportu?

S pitným režimem během výkonu se často objevují dotazy ohledně příjmu kuchyňské soli, chemicky chloridu sodného, NaCl. Ptáte se, zda je to správně či nikoliv. Pojďme odpověď hledat ve fyziologii a podívejme se na daný problém ze tří hledisek.

ANO či NE příjmu kuchyňské soli během sportu?

Běhám a nehubnu - proč? Vyplatí se změna jídelníčku, trpělivost i pestrost tréninku!

Běhám a nehubnu - proč? Vyplatí se změna jídelníčku, trpělivost i pestrost tréninku!

Chodíte běhat, potřebujete zhubnout a stále se vám to nedaří? Důvodů může být hned několik. Rozhodně to nevzdávejte.


Partnerem rubriky je ETA