HedvabnaStezka.cz SvetBehu.cz Pohora.cz SvetOutdooru.cz TuleniPasy.cz Pádler.cz Festival OBZORY Expediční kamera SNOW Film fest Klub cestovatelů Praha/Brno

POSLEDNÍ DISKUSE

Výživa


Kateřina Kašparová: Jíst kvalitní potraviny je základ!

Kateřina Kašparová: Jíst kvalitní potraviny je základ!

Jaký je princip stravování? Co bychom měli jíst, abychom se cítili dobře a podpořili naše běžecké výkony? Na tyto otázky vám odpoví ultraKatka Kateřina Kašparová, držitelka národního rekordu na 12 hod a reprezentantka ČR na 100 km a 24 hod.

Avokádo je ideální palivo pro vytrvalce i zrychlovač regenerace. Proč ho zařadit do jídelníčku a nejlepší recepty

Avokádo je ideální palivo pro vytrvalce i zrychlovač regenerace. Proč ho zařadit do jídelníčku a nejlepší recepty

Avokádo patří mezi superpotraviny, které jsou velmi prospěšné pro běžce. Poslouží jako ideální palivo pro vytrvalce, ale také urychlí regeneraci.

Nedostatkem bílkovin si nabíháme na únavu nebo zdravotní potíže! Proč jsou bílkoviny pro běžce důležité a jak je doplňovat?

Nedostatkem bílkovin si nabíháme na únavu nebo zdravotní potíže! Proč jsou bílkoviny pro běžce důležité a jak je doplňovat?

Bílkoviny jsou pro vytrvalce nezbytností, z jejich nedostatečného příjmu mohou pramenit četné zdravotní komplikace. Proč jsou pro běžce nezbytné a jak je doplňovat? /PR článek/

ANO či NE příjmu kuchyňské soli během sportu?

ANO či NE příjmu kuchyňské soli během sportu?

S pitným režimem během výkonu se často objevují dotazy ohledně příjmu kuchyňské soli, chemicky chloridu sodného, NaCl. Ptáte se, zda je to správně či nikoliv. Pojďme odpověď hledat ve fyziologii a podívejme se na daný problém ze tří hledisek.

ANO či NE příjmu kuchyňské soli během sportu?

Běhám a nehubnu - proč? Vyplatí se změna jídelníčku, trpělivost i pestrost tréninku!

Běhám a nehubnu - proč? Vyplatí se změna jídelníčku, trpělivost i pestrost tréninku!

Chodíte běhat, potřebujete zhubnout a stále se vám to nedaří? Důvodů může být hned několik. Rozhodně to nevzdávejte.

Desatero výživových rad pro půlmaratón

Desatero výživových rad pro půlmaratón

Na závod o délce 21,1 km je už potřeba se pořádně připravit a rozhodně nic nezanedbat. Důležitá je samozřejmě dlouhodobá tréninková příprava, ale pár dní před závodem už nic tréninkově nedoženeme. Jak se ale stravovat v den takového závodu?

Proč jíst vlákninu? Běžcům přinese například efektivnější příjem energie!

Proč jíst vlákninu? Běžcům přinese například efektivnější příjem energie!

Vláknina je neoddělitelnou součástí každodenního běžeckého jídelníčku. Proč je prospěšná, v jakých potravinách se vyskytuje a v jakých dávkách bychom ji měli konzumovat?

Potraviny, které nakopnou vaši imunitu a jsou skvělé pro běžce

Potraviny, které nakopnou vaši imunitu a jsou skvělé pro běžce

Opět je tu období, kdy mnoho z nás trápí nejrůznější nachlazení, chřipky anebo rýmy. Přichystali jsme si spoustu tipů, jak posílit imunitu, ať už jako prevenci nebo boj s bacily. Najdete tu osvědčené babkovské rady i potraviny, o kterých jste možná jejich léčivé vlastnosti ani netušili.


Partnerem rubriky je ETA