Hedvábná stezka Pohora Svět outdooru Svět běhu Tulení pásy Pádler Festival OBZORY Expediční kamera SNOW FILM FEST Klub cestovatelů Praha a Brno

POSLEDNÍ DISKUSE

Tréninkové plány

Najdi si tréninkový plán pro svůj cíl:

Tréninkové plány na 5 km

Tréninkové plány na 10 km

Tréninkové plány na půlmaraton

Tréninkové plány na maraton

 

Pokud bys raději něco delšího:

Tréninkové tipy pro zvládnutí ultramaratonu

 

Nebo kopcovitějšího:

Tréninkové tipy pro zvládnutí horských běhu / skyrunning

 

 





Tréninkový plán na půlmaraton pro mírně pokročilé běžce

Tréninkový plán na půlmaraton pro mírně pokročilé běžce

Půlmaraton je velmi oblíbená vzdálenost mnoha běžců a běžkyň. Trénink ale určitě nepodceňujte, na tuto vzdálenost je již mnohem více potřeba trénovat vytrvalost, ale stále je třeba zařadit i trénink rychlosti.

Běhání v terénu – běh do kopce

Běhání v terénu – běh do kopce

/SERIÁL PRO ZAČÁTEČNÍKY/ V dnešním díle „běhání v kopcích“ si povíme konkrétně o tom, jak správně a hlavně efektivně zdolávat kopce. Ty jsou pro každého běžce určitě noční můrou, přitom stačí opravdu málo a stanou se vyhledávanou disciplínou a závody v kopcovitém terénu budou patřit mezi ty vaše nejoblíbenější.

Jiří Šmiták: Závěrečná příprava Aleny Krchákové na maraton

Jiří Šmiták: Závěrečná příprava Aleny Krchákové na maraton

Veteránka Alena Krcháková dosahuje už několik let na vytrvalostních tratích kvalitních výkonů, které jí mohou některé i mnohem mladší soupeřky jen závidět. Přečtěte si o její přípravě na maraton ve Vídni pod vedením trenéra Jiřího Šmitáka.

CÍL: Pražský Maraton v roce 2016 v čase 3:15 hodin – březnová příprava

CÍL: Pražský Maraton v roce 2016 v čase 3:15 hodin – březnová příprava

Redaktor SvetBehu.cz, Jiří Mašek, se rozhodl zaběhnout Pražský maraton v osobním rekordu. My budeme u toho a každý měsíc přinášet jeho výsledky a plány na měsíc další. Chcete maraton také běžet, inspirujte se jeho radami a překonávejte společně své limity!

Čtyřtýdenní tréninkový program pro kondiční běžce na maraton do 4:15 hod

Chcete se dostat do dobré kondice a běhat maraton za 4 hodiny a 15 minut? Tréninkový plán o 4 týdnech je ideální přípravou.

Čtyřtýdenní tréninkový program pro výkonnostní běžce na maraton do 3:20 hod

Chcete se neustále zlepšovat a běhat maraton za 3 hodiny a 20 minut? Tréninkový plán o 4 týdnech je ideální přípravou.