HedvabnaStezka.cz SvetOutdooru.cz SvetBehu.cz TuleniPasy.cz Padler.cz FestivalObzory.cz SnowFilmFest.cz ExpedicniKamera.cz

Výživa


Recepty
Třešňový pohárek z tofu – zdravá sladkost pro běžce

Třešňový pohárek z tofu – zdravá sladkost pro běžce

Pokud vás honí mlsná, ale zároveň potřebujete před závodem shodit nějaké to kolik navíc, bylo by hříchem dávat si sladké. My pro vás ale máme řešení, jak toto ale obejít a ještě si pochutnat bez výčitek! Dejte si zdravou sladkost, která dokonce obsahuje bílkoviny.

Recepty
Tofu, tempeh, natto…rostlinné zdroje bílkovin!

Tofu, tempeh, natto…rostlinné zdroje bílkovin!

Jste vegetariáni nebo prostě jen tak občas hledáte alternativní zdroj bílkovin? Tak právě pro vás máme skvělé tipy – tofu, tempeh a natto. Nejenže jsou zdravé, ale zároveň také lehké, takže se nebudete nikdy cítit přesyceně.

Recepty
Fazolová pikantní kaše s dušenou řepou

Fazolová pikantní kaše s dušenou řepou

Nevíte jak si připravit pochoutku z fazolí, aby byla nejen dobrá, ale také zdravá? Tady je jeden tip, který si zaručeně oblíbíte! 100% vegan

Na co by si měl dát běžec – vegetarián pozor?

Na co by si měl dát běžec – vegetarián pozor?

Vegetariánství je způsob stravování i životní styl. Můžou však nastat úskalí, která si běžec v tréninku musí umět pohlídat, aby jeho výživa byla plnohodnotná a neomezovala běžce při efektivním tréninku.

Lecitin pomůže přeměnit tuk na energii

Lecitin pomůže přeměnit tuk na energii

Už jste se někdy zabývali tím, k čemu a proč je dobrý lecitin? A jak může prospívat běžcům a proč si dát pozor na jeho nedostatek? Vše potřebné o této látce se dozváte na následujících řádcích.

Cuketová omáčka na těstoviny bez vaření

Cuketová omáčka na těstoviny bez vaření

Letní recept na poslední chvíli. I v jednoduchém jídle může být vše, co potřebujeme.

Kakaové boby – nejen dobrá nálada sbalená na běh

Kakaové boby – nejen dobrá nálada sbalená na běh

Pokrm Bohů, tak Mayové před mnoha lety kakaové boby nazývali a věděli proč. Kakao obsahuje antistresové látky jako anandamid, arginin, tryptofan, serotonin a dopamin, které nám zprostředkují dobrou náladu, uvolnění, potěšení a celkově podporují duševní zdraví. A to není vše!

Je vegetariánská strava prospěšná pro běžce?

Je vegetariánská strava prospěšná pro běžce?

Mezi běžci se najde mnoho jedinců, kteří sympatizují s vegetariánstvím, vegetariánem už jsou nebo koketují s myšlenkou, že vegetariánství je vlastně ta správná cesta pro běžce. Ale je doopravdy tento způsob stravování pro běžce prospěšný?

Recepty
Letní zeleninová „koprovka“

Letní zeleninová „koprovka“

Recept na koprovku skoro jako od babičky. Letní odlehčená verze, ve které vám nebude nic chybět. 100% vegan, bez lepku.

Zvyšte svůj výkon!

Zvyšte svůj výkon!

Pokud chcete, aby vaše tělo fungovalo jako dobře namazaný stroj, je potřeba mu dodávat to správné palivo. Proto je důležité si potraviny a tekutiny, které vašemu tělu denně dopřáváte, pečlivě vybírat. Zde vám naservírujeme několik nejnovějších objevů co jíst a pít, aby vaše sportovní výkony mohly bezbolestně růst a vy se cítili stále zdraví a fit.

Recepty
Salát z quinoy

Salát z quinoy

Nechte se inspirovat a vyzkoušejte chutný a lehce stravitelný salát z quinoy, kadeřávku a čerstvých meruněk, který je to pravé pro život v poklusu.

Recepty
Rychlý recept pro doplnění energie po náročném tréninku

Rychlý recept pro doplnění energie po náročném tréninku

Když po náročném vyčerpávajícím tréninku doběhnete domů, pravděpodobně nemáte čas, energii ani chuť se postavit na hodinu a půl k plotně a vyvářet super složitá výživná jídla. Ovšem doplnit palivo a dopřát tak regeneraci svému tělu je po delším výběhu více než nutností. Je dokonce vědecky dokázáno, že sportovci vykazují lepší výkony při svém dalším cvičení, pokud si dopřejí vhodnou „zotavovací injekci“ v podobě stravy bohaté na bílkoviny a kvalitní uhlohydráty hodinu po svém předešlém tréninku.